Maar ben je nu minder ver dan? Je banner geeft 7 weken aan. ben je dan volgens de vk minder ver dan 7 weken?
Ja, ga er nu wel vanuit en klopt ook meer qua berekeningen. Mijn banner was met een normale cyclus en dan laatste menstruatie 2 december. Ik pas mijn banner pas aan als ik maandag weet dat het goed is en dan hopelijk meer weet over de duur! Maar we dachten dan i.p.v. 28 dagen, 34 dagen cyclus, dat scheelt al 6 dagen, dus een week minder ver!
Ik heb er steeds meer vertrouwen in! Voel me zwanger en de "kwaaltjes" nemen ook alleen maar toe, vooral de misselijkheid! Helemaal geen bloedverlies meer gehad, dat dat is een goed teken! Aftellen maar maandag is begonnen.. Hopelijk een gegroeid vruchtje met kloppend hartje!
Pff wat spannend voor je.. Ik heb zelf vanaf het begin tm ongeveer 13 weken iedere keer bloedverlies gehad, soms ook zulke hoeveelheden dat ik tegen mijn vriend zei Het kan niet anders dan mis zijn nu.. Bij de eerste echo kreeg ik ook te horen dat ik minder ver was dan ik dacht, dus ik was bang dat ons kindje niet goed ontwikkelde.. (Kan het ook nog steeds niet helemaal verklaren want als ik uit ga van haar berekening was de test al positief voordat ik zwanger was... ) Maar gelukkig zagen we iedere echo daarna weer dat ons kindje prima groeide en tot nu toe gaat alles super Natuurlijk kan het alle kanten op...maar ik hoop voor je dat het je een beetje gerust stelt tot de volgende echo Heel veel succes deze dagen nog met afwachten!
Zojuist de 2e echo gehad, alles is goed! Een kloppend hartje en al flink gegroeid! 9.5mm, precies 7 weken nu. Gelukkig is mijn gevoel van afgelopen week bevestigd, nu kan ik ervan gaan genieten dat ik weer zwanger ben! Bedankt voor al jullie lieve reacties en medeleven! Op naar een top 2015! (14 september voor nu uitgerekend)