Ik heb zaterdag waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. 3 januari positief getest, 3 dagen voor mijn NOD. Vanaf mijn NOD werden de testen lichter. Zaterdag was er bijna geen streepje meer te zien. Ik ben zaterdag en zondag echt heel veel bloed verloren. Nu sinds gistermiddag helemaal niet meer. Hoe lang heb jij gebloed na je vroege miskraam? Is het normaal om maar zo kort ( en heftig) te bloeden? En was dit nu een menstruatie?
Ha Rianne, wat verdrietig! Waarschijnlijk was dit het al, ja. Een vroege miskraam lijkt nog het meest op een flinke menstruatie, althans, dat was mijn ervaring. Je kunt gaan tellen alsof dit een normale menstruatie is geweest. Waarschijnlijk heb je over een paar weken weer gewoon een eisprong. Suus
Wat verdrietig, sterkte! Ik heb op 1 januari een miskraam gehad was 6w3d. Ik heb 5 dagen bloedverlies gehad, waarvan alleen de eerste 2 dagen heftig.
heh bah, vervelend meid! ik heb 2x bij een vroege miskraam een hele flinke menstruatie gehad. heel veel sterkte de komende tijd!