Wat te doen? Niks bijzonders gedaan en ineens wat bloedverlies bij het afvegen. Ik bleef afvegen en heb vervolgens een maandverbandje ingedaan en toen kwam er niets meer. In het totaal was het niet echt veel maar toch wel wat ongerust.. Wat zouden jullie doen?
Ik had vorige week heeeeeel licht ieniemiene roseverlies. Direct gebeld. Kreeg de vragen of ik aambeien heb, ontlasting had gehad, gemeenschap had gehad of druk was geweest.. Geen van dat alles. Moest t in de gaten houden en direct bellen als het terug kwam of meer werd. Maar bij mij was het maar even met afvegen, 2 min daarna was het al over. Ik zou denk ik wel even bellen voor advies.
Ik zou zeker voor de zekerheid even bellen meis... beter een keer te veel bellen dan te weinig.. Succes!
Ik zou bellen voor de zekerheid! Heb het laatst gehad maar dat was wel vaker dan 1 x (3x een beetje in een uur) vk is toen geweest en stuurde me naar het zh waar ik uiteindelijk 2 dagen moest blijven, gelukkig geen oorzaak gevonden en niks om me zorgen te maken!
Weet je zeker dat het uit je vagina komt? Ik heb ook eens rood bloedverlies gehad bij het afvegen, maar ben toen even goed gaan kijken... toen bleek ik een puistje/pukkeltje op mn schaamlip te hebben gehad, wat kapot was gegaan met afvegen. Schrik was toen dus voor niets.
Ja dat vroegen ze bij mij ook, of ik gekrabt had door een schimmeltje ofzo, of ik blaasontsteking had, of aambeien.. Maar ik zou gewoon nu gaan bellen.
Thnx, Heb niet heel lang na mijn post gebeld. Vk vroeg ook om geslachtsgemeenschap etc maar omdat de placenta voor en redelijk laag lag wilde ze toch even hartje komen luisteren. Is hierheen gekomen, hartje was helemaal perfect. Ziekenhuis gebeld en gezorgd dat ik toch even een echo van de placenta kon laten maken. Daar werd ik meteen geholpen... in en uitwendige echo gehad en nog even naar onze mini gekeken (die lag heerlijk te slapen en te gapen). Nu ook de zekerheid dat het een natuurlijke bevalling wordt en de placenta niet verschuift. Naar baarmoederhals gekeken.. alles perfect! Hele geruststelling