Is dit een miskraam??

Discussie in 'Miskraam' gestart door inlovewithmygirl, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Maar sinds vanmorgen komt er licht bruin slijm/bloed uit me. En sinds het einde van de middag wordt het wat helder rood. Het is heel weinig, maar toch maak ik me zorgen. Heb ook lichte buikkrampen. Dit had ik bij me eerste zwangerschap ook, maar nu in combi met dat bloed. Heeft iemand dit ook?

2. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Hey hoi,

Het schijnt dat je met 5 weken zwangerschap nog een innestelingsbloeding kunt hebben, of dat waar is weet ik niet zeker.
    Zelf heb ik een bloeding gehad met buikkrampen en rugpijn bij 13 weken zwangerschap en er was niks aan de hand. Er zijn ontzettend veel vrouwen die een bloeding hebben tijdens de zwangerschap dus het hoeft niks te betekenen. Ik zou morgen in ieder geval even je verloskundige bellen, voor de zekerheid.

Hoop dat alles in orde is.

3. En jahoor het was een miskraam. Gisterochtend ben ik het verloren. Voel me nu heel leeg! Buikpijn is gelukkig weg, bloed alleen nog wel. Hoelang duurt dat?

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heel veel sterkte !
    wat verschikkelijk ...
    en het bloeden is erg verschillend ik zelf heb er deze keer niet zo lang last van gehad maar een aantal dagen !!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Sterkte !
    Ik ben sinds zaterdag gaan bloeden, ik was 4 weken zwanger. Ik bloed nu nog een heel klein beetje.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sterkte! Mijn mk was op maandag en ik begon al vrijdag te bloeden en ik bloed nog steeds. Mijn vk zei dat het een week kan duren.

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Sterkte!

Ik heb 6 dagen gebloed.

Deel Deze Pagina