Bruinverlies al bijna een week

Discussion in 'Zwanger worden' started by dec2014, Feb 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dec2014

dec2014 Lid

Dec 8, 2014
    24
    4
    3
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zit nu in ronde 3 en 17 januari was het begin van mijn cyclus. De vorige keer duurde het 32 dagen. Nu had ik op 1 en 2 februari licht roze verlies heel iets maar. En nu sinds zaterdag heb ik na het af vegen met plassen heel iets bruin verlies. En heel soms is het erger waardoor ik ook een inlegkuisje in heb voor de zekerheid. Ik heb net een test gedaan
    Want ik dacht dat ik deze maand misschien eerder me eisprong had gehad. En dat het een eventuele innesteling was.
    Okal duurde het dan wel erg lang. Maar wat kan het nu zijn? Want de vorige 2 rondes had ik het niet. Herkent iemand dit? En als het aanhoud moet ik dan naar de huisarts?

Mvg

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ben je nog maar net met de pil gestopt?
    Wat was de uitslag vd test?

3. dec2014

dec2014 Lid

Dec 8, 2014
    24
    4
    3
    NULL
    NULL
    17 november begon me eerste cyclus. Hij was negatief

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Ik heb het toevallig vorige cyclus ook gehad... Mijn eisprong was veel vroeger dan normaal (cd11 ipv 21) en vanaf de eisprong beetje bruin bloedverlies gehad tot aan mijn menstruatie (10 dagen later). Mijn menstruatie duurde maar 2 dagen en nu is het bruine bloedverlies gestopt... Geen idee wat dit nou precies betekend heeft, maar het lichaam doet soms rare dingen... Het kan wat betekenen (bbz bijv.) maar het hoeft niet.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou dan denken dat dat rozeverlies op 1 en 2 februari wellicht een ovulatiebloeding was. En dan zal je NOD dus rond 16 februari zijn. Het kan dus zijn dat je menstruatie dus nog door gaat zetten in de komende dagen.

Zo niet, dan begin volgende week nog eens testen.

Share This Page