ongi gevoel net na eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by daan75, Oct 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Hey meiden,
    had mezelf beloofd er wat minder mee bezig te zijn, maar helaas...hehe. Jullie kennen het waarschijnlijk wel, zeker als je eenmaal op het wachtbankje zit...

Ik heb donderdag mn eitje gehad (enorme buikpijn, dus vandaar dat ik het weet) en sinds gisteren soms ineens het gevoel alsof ik ongi moet gaan worden. Iemand enig idee wat dit nu weer kan zijn, het is zo'n raar gevoel....

Liefs,
    Daan

2. Niet meer actief

hoi!
    Ik heb dit vaker gelezen en die meiden waren dan zwanger1 Wil je geen valse hoop geven natuurlijk, ben geen jomanda, maar vind het wel erg spannend hoor!
    Laat je me weten als je kunt gaan testen?
    Liefs Carmen

3. Niet meer actief

weet alleen niet zeker of dit niet te vroeg naa je eispong is? Dacht dat het pas na een dag of 6 zo is dat je eitje zich innesteld...

4. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    ja precies, ik vind het ook wel erg vroeg.
    heb na ruim een jaar al behoorlijk wat ervaring in wat je allemaal kunt voelen, maar de laatste maanden voel ik elke keer weer iets nieuws. tot nu zonder resultaat.
    mn borsten zijn ook al best gespannen, en dan dat ongi gevoel...tis weer nieuw.... maar ik moet nog errug lang wachten voor ik kan testen....
    hoe dan ook, bedankt voor je positieve berichtje...

Liefs,
    Daan

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik had dit 2 maanden terug na mijn ei menstruatiepijn dit heeft aangehouden tot mijn NOD en ben ongie geworden dus het kan alle kanten op want ik lees ook dat meiden dit hadden en die bleken zwanger te zijn :(

Maar bij mij was dit niet het geval

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik had het en zie banner........

ik duim voor je

7. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    dank je meiden voor jullie reactie.
    Ik ga maar weer verder duimen dan....

Liefs,
    Daan

8. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    ik hade het bij mijn beginnende zwnaegrschap

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb er ook al sinds mijn eisprong last van... morgen weten we hopelijk meer want dan ga ik testen! :D

Succes!

10. sab

sab Lid

Aug 4, 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    hoi,
    ik had vorige week woensdag mijn ei en sindsdien afwisselend steekjes en ongie achtige pijn in me buik!helemaal onderin!
    ben nu dus super zenuwachtig NOD is 20 okt!
    ik duim voor ons beide op goed nieuws!
    groetjes sabrina

11. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik heb geen ongi-gevoel, wel het idee van een vol gevoel in mijn buik? Heb zondag 15 okt mijn NOD...

12. Niet meer actief

manuela en noesje!
    ik lees dat jullie vanaf vandaag kunnen gaan testen...duimduimduimduimduim!

13. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hoi hoi

ik had die pijn in mijn buik ook op de dag van mij ei en daar na de heletijd een romelig gevoel in mijn buik. ik dacht dat het ook raak was maar helaas.ik ben gister ongi geworden.maar ik lees dat er ook bij veel vrouwen die die pijn haden na het ei die wel zwanger waren.dus betekent niks.wij duimen voor jou. ;)

groetjes fempje :D

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dankjewel carmen! Ik ga morgenochtend testen... het is echt superspannend! Ik heb de zenuwen door mijn lijf [-o<

15. Niet meer actief

hallo allemaal

nou gisteren mn eisprong gehad en vandaag het gevoel of heb ik vanmorgen ochtengym gedaan met mn buik de zijanten trekken dus alles kan na een eisprong als ik hoest doen mn spieren pijn aan de zijkanten en had ik eerst niet

soms weet ik ook niet wat je wel en niet moet voelen we wachten alles gewoon maar af wie weet deze ronde eens raak

liefs kaley

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ik heb altijd na mijn eisprong het gevoel dat ik ongesteld moetn worden wel raar maar nu voel ik het niet

17. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Ik heb ook zoiets bij mezelf.
    Ik moest op de 14-10 mijn eisprong krijgen en 6 dagen later had ik zo'n pijn in mijn buik. Ik had de symptomen van een blindedarmontsteking de volgende dag was het weg en had ik nog wel hele lichte stekjes in mijn buik die komen en gaan.

En heb ook het gevoel dat mijn borsten wat groter zijn. Ik kan pas over 7 dagen een test doen dus het is afwachten.

Ik wil der niet op hopen omdat ik niet terleurgesteld wil worden.

Succes allemaal met zwanger worden ;)

groetjes

18. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    bij mij wees het helaas nergens op, ben gewoon precies op tijd helaas weer ongi geworden. Maar Manuela bijv is wel weer zwanger.
    succes meiden.

Liefs,
    Daan

19. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    O dat is jammer, volgende maand hopelijk een betere maand voor je. Succes

Share This Page