Heldere afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shash, 10 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ik heb al sinds vrijdag heldere afscheiding en veel ook. De bekende rond je ovulatie..
    Maar het houd zo lang aan. Mijn baarmoedermond staat ook nogsteeds gekanteld.. Weet iemand wat dit kan betekenen ?
    Ik heb normaal altijd dat het maar 2 dagen aan houdt.. Vorige maand had ik het ook al. Vind het toch een beetje raar en word er wat zenuwachtig van omdat ik normaal goed kan aflezen aan mijn afscheiding wanneer mijn ovulatie is maar nu dus niet.
    Ik gebruik geen ovulatie testen dus ik weet niet precies wanneer het was maar ik heb een regelmatige cyclus van gemiddeld 29 dagen. Zit nu op cyclus dag 17.
    Eisprong heb ik meestal op dag 14/15.

2. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    #2 Shash, 10 mei 2023
    Laatst bewerkt: 10 mei 2023
    Foto van m’n ovulatie test. Heb wel veel gedronken vandaag, dus probeer m vanavond en morgen ochtend maar nog een keer..

in het echt is het tweede lijntje wel wat donkerder hoor..

Bijgevoegde bestanden:

3. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Klopte vorige maand uiteindelijk je NOD wel met de eisprongdag? Het is inderdaad gek dat je dat nu weer zo hebt…

4. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ja op dag 29 werd ik dus wel ongesteld, dit was voor wat ik telde 12DPO.

5. WWJD

WWJD Niet meer actief

Aan het vruchtbaar slijm kan ik nooit de preciese dag van ovulatie aflezen. Die begint hier altijd al dagen voor de ovulatie tot zo'n 2 dagen erna ongeveer. Een week lang vruchtbaar slijm is mij niet vreemd in elk geval.

Nu random ovulatietesten gebruiken heeft weinig zin. Maar deze is in elk geval niet positief.

Shash vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina