hoi, Wij gaan beginnen met icsi in eigen cyclus, zijn er meer meiden die dat doen? of al gedaan hebben? hoe hebben jullie dat ervaren? en zijn jullie toen zwanger geworden?? alvast super bedankt, liefs Deb
Wij hebben 6x ivf in eigen cyclus gedaan. De eerste 3x een TP gehad zonder resultaat helaas. De 4e keer was er geen bevruchting, de 5e keer was mijn eitje al gesprongen en de 6e keer was er geen goede deling. Ik ben dus niet zwanger geraakt hiervan. Nu doe ik volledige ICSI en moet eerlijk zeggen dat ik dit niet pittiger vind dat IVF in eigen cyclus. Het was prima te doen, maar moest wel vaker voor echo's komen en bloedprikken. Hoeveelheid hormonen die je krijgt is wel een stuk minder en je kunt elke maand gelijk voor de volgende poging door ( als het nodig is). Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Succes!
tlc81, bedankt voor je reactie.. wat ontzettend k** dat je niet zwanger bent geraakt in eigen cyclus. Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan, sta wel flink onder controle, nu al met iui, vanaf dag 4 al een echo en daarna op dag 8 weer en dan elke dag....meestal op dag 11 al inseminatie en deze iui (tevens de laatste) pas op dag 14....gaat toch iedere keer weer anders... wat is de reden dat jullie met ivf zijn begonnen? heb je veel last van de hormonen? liefs
Wij zijn aan volledige IVF begonnen, omdat die 6x in eigen cyclus een studie was (ipv IUI). Ik had nog wel "recht" op IUI, maar de artsen zagen er geen heil in. Vandaar IVF. Nu dus zelfs ICSI. Ik heb tijdens de IVF in eigen cyclus weinig last gehad van de hormonen, maar spoot dan ook weinig en pas later in de cyclus. Nu met IVF valt het me ook nog wel mee. Veelal hoofdpijn van de decapeptyl en tegen de tijd dat de punctie is, zit mijn buik "vol". Maar allemaal wel te doen hoor!
fijn dat het allemaal te doen is, wel onwijs shit dat 6x ivf in eigen cyclus geen zwangerschap heeft gebracht. dank je wel dat je toch nog aangeeft dat het allemaal wel mee valt met de hormonen, daar ben ik namelijk wel bang voor. heb je er qua emoties wel last van of valt dat ook nog mee? ik wens jullie heel veel succes toe en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn...
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/spijkervrouwtje.html Is hier mee zwanger geworden Heel veel suc6!
Ik denk dat het UMCG topic je veel verder kan helpen. Wij hebben 6x eigen cyclus gedaan, de jongens zijn uiteindelijk via de standaard ICSI ontstaan. Elmo