Hallo verloskundigen, Gisteravond kwam bij mij ineens een vreemd gevoel op dat het niet goed ging met mijn kindje. Ik had daar echter niet direct aanleiding voor, behalve dan dat ik het al een poosje niet heb gevoeld. Vanaf ca. 15,5 week voelde ik af en toe schopjes en plopjes, maar nu al een paar dagen niet meer. De hele nacht is dat gevoel me bij gebleven, zodra ik wakker was. Uiteindelijk ben ik niet meer in slaap gevallen. Toen ik zojuist op het toilet zat, bleek ik een beetje helderrood bloed te verliezen en er zat dus wat aan het papiertje. Ik heb daarna niet meer gekeken, maar draag nu een maandverbandje. Wat vinden jullie? Moet ik naar mijn eigen VK om te laten luisteren? Wat kan dit betekenen? PS: ik heb met 12 weken een zeer heftige bloeding gehad, met weeënkrampen, en dat hield anderhalve dag aan. Echter, de echo's daarna waren weer goed. Dank jullie wel!
Hoi juud, Ja je moet even je verloskundige bellen, heb je misschien al gedaan. Voor je zelf denk ik ook wel even prettig! en dat is het allerbelangrijkste. Imke