Ik heb sinds vanmiddag helderrood bloedverlies.. Er zitten ook kleine helderrode stolseltjes in.. Mijn kindje voel ik wel maar is veel rustiger als normaal. De bewegingen zijn veel minder krachtig.. Kan dit de slijmprop zijn die ik aan het verliezen ben of is dat niet helderrood? Ik heb ook geen idee of ik de vk moet bellen.. er staat op het formulier dat je bij het verliezen van de slijmprop ook een beetje bloed kan verliezen en dat je dan niet hoeft te bellen maar nu twijfel ik..
Gelijk bellen! De slijmprop is echt slijm met wat bloed erbij, en niet andersom. Bloedverlies kan oa duiden op placentaloslating dus zsm je vk bellen op de spoedlijn!
Heb je net een controle gehad? Bloedverlies kan in principe niet veel kwaad, maar ik zou toch even bellen! Ps. Ik heb het bij mijn dochter ook gehad en 7 uur later bevallen
Ik heb nog niet gebeld.. Er zit wel een beetje slijm bij soms.. En nu valt het wel weer mee. Heb wel krampen nu en af en toe een harde buik..
Ik zou toch echt het zekere voor het onzekere nemen en even bellen om in ieder geval te overleggen met de vk.
Bij brief van het AMC die ik kreeg stond ; bij bloed ALTIJD bellen... Hoop dat je het inmiddels gedaan hebt, laat je het ons even weten?
Ik heb gebeld.. omdat het nu opgehouden is moet ik even afwachten en zodra het weer begint of zodra de krampen erger worden moet ik weer bellen en anders afwachten tot morgen want dan heb ik weer controle..
Ik wilde ook zeggen bellen. Bij twijfel altijd bellen daar zijn ze voor. suc6 voor morgen, spannend hoor.
Wat een paniek mijn vk zei dat bloedverlies (max maandverbandje vol) kan horen bij het begin van de bevalling. Beide keren is het idd zo bij mij begonnen.
Ik heb nu ook elke 5 minuten harde buiken en rugpijn... Ik wacht het nog een half uurtje af en als het dan nog zo is ga ik weer bellen..
Ik heb nog nooit bloedverlies gehad voordat de bevalling begon enook nooit de slijmprop verloren bewust. Dus ik zou zelf ook gebeld hebben. In ieder geval succes. Xxx joyce
Dan denk ik dat het begonnen is. Je gaat bevallen. Heel veel succes, komt allemaal goed pfffpffff. Xxx joyce