Tuurlijk komt het allemaal goed.. bij de eerste met 34 weken een heel klein beetje bloedverlies gehad toen 10 dagen bedrust.. Daarna weer langzaam normaal gaan bewegen tot opeens met 36.6 mijn vliezen braken en ik had gelijk persweeen en 10cm ontsluiting.. dus daar nooit echt weeen gehad.. hij was er ook vanaf dat de vliezen gebroken waren binnen 1.5 uur.. en dat voor de eerste.. Dus ben nu wel benieuwd.. Ik hou jullie op de hoogte!
Heb ik net al gedaan.. Ik denk dat het toch die slijmprop is.. Want ik heb nu *sorry* slijm met een beetje bloed wat ik verlies.. En ik ben opeens aan de diarree dus misschien komt er later op de avond nog weer wat meer regelmaat in.. De harde buiken die ik nu nog heb doen wel echt pijn..
Ja hoor dat is het begin. Je darmen maken zich leeg. Spannend wie weet heb je vannacht je uk al in je armen. Heel veel succes
je gaat bevallen meid.en dit kan zeker met bloedslijmproppen gaan dit heeft mijn vk gezegt.en zeker als het nu al rommelt denk ik dat het niet lang meer duurt.je eerste was heel vlot en vaak is een 2 de nog sneller dus succes
Ze is net geweest.. Ik heb 2 a 3 cm ontsluiting.. Volgens haar ligt het hoofdje helemaal diep en is de baarmoedermond helemaal zacht .. Dus het is begonnen.. Nu even afwachten en als de weeen sterker worden weer bellen en dan gaan we naar het zh.. Toen ze weg ging zei ik misschien tot straks en anders tot morgen op het spreekuur.. Ze zei nou dat denk ik niet