Hoi Meiden daar ben ik weer.. Gisteren met de verloskundige gebeld over mijn vermoedelijke miskraam, maar zij geeft aan zich nog direct zorgen te maken. Ik heb sinds gister namelijk wat helderrood bloedverlies, maar het vult nog niet eens een inlegkruisje. Ik kreeg het ook na harde ontlasting en volgens de verloskundige kan het met deze termijn nog heel goed een innestelingsbloeding zijn. Natuurlijk kan het ook alsnog misgaan, maar zij heeft nog goede hoop dat er weinig aan de hand is. Natuurlijk ben ik heel blij met dit nieuws aan de ene kant, aan de andere kant moet ik nog steeds afwachten wat er gaat gebeuren en dat vind ik wel heel moeilijk! Ik heb afgesproken vrijdag weer contact op te nemen en dan te bespreken wat we gaan doen (evt. echo). Inmiddels is het bloeden bijna weg, het is weer roze bij afvegen. Zijn er meiden bij wie soortgelijk bloedverlies nog goed afliep? Hoop doet leven, dus misschien dat het me wat geruster maakt..
Ik heb tijdens de eerste twaalf weken regelmatig bruin, rood en roze bloedverlies gehad. Nooit meer dan een inlegkruisje vol en soms zelfs alleen bij het afvegen na het plassen . En ik ben inmiddels bevallen van een gezond zoontje Ik zag wel een soort patroon: vaak kreeg ik bloedverlies na gemeenschap, na een dag met veel bewegen of nadat ik voor een grote boodschap was geweest Ik hoop dat het bij jou ook goedkomt
Hoi Prinses, Las toevallig ook net jouw vraag aan de verlos Ze kunnen op een echo pas wat zien vanaf 6 weken zwangerschap en dat is nog heel vroeg, dus als ik die krijg zal het sowieso nog even duren Verder heb ik ook geen idee, maar ik wil je wel op de hoogte houden! Jij hebt maar heel weinig bloedverlies gehad toch?
Super bedankt voor je berichtje en fijn dat het bij jou is goedgekomen! Hier proberen we ook positief te blijven! Had je dan echt een hele dag bloedverlies of maar even?
Dat was wisselend . Meestal was het wel wat korter, maar ik heb ook een keer 2 dagen achter elkaar licht bloedverlies gehad. Ik heb er toentertijd ook veel over gelezen en alle informatie die ik kon vinden op een rijtje gezet op mijn schrijfsite. Misschien heb je er wat aan: Bruinverlies tijdens de zwangerschap - Plazilla.com
Ja, maar wat is weinig? Ik heb het alleen bij het afvegen gehad, niet in mijn inlegkruisje. Soms kloddertjes afscheiding (slijm) met wat bruin of rood bloed erin (op wc papiertje) Maar omdat mijn hcg waarde aan de lage kant is, ben ik zooo bang. Mijn borsten zijn vandaag wel weer wat gevoeliger dan gisteren, maar gisteren voelde ik ze helemaal niet. Je gaat nu overal wat aan ophangen en concluderen. Verschrikkelijk gevoel. Bij ieder toiletbezoek kan ik in paniek raken als ik een vleugje bloed zie. Warm, gerust heet, mijn hart lijkt dan even stil te staan, en daarna huilen....
Bedankt voor de info! Dat helpt enorm Ik heb inderdaad geen krampen en het is zeker geen menstruatie qua hoeveelheid dus daar hou ik me maar aan vast voorlopig
Sterkte, vrouwtjes ik weet nog precies hoe rot ik me voelde de eerste weken, kon er echt niet van genieten om zwanger te zijn, tot het bloedverlies opeens ophield (rond de 12 weken). Maar als ik het zo hoor, en je hebt geen kramp enz. dan lijkt me dat je toch nog zwanger bent, inderdaad.
Haha, klopt Ik heb momenteel geen werk en ik zou graag iets met schrijven willen gaan doen als werk, dus ik schrijf inderdaad erg veel over verschillende onderwerpen die ik interessant vind of die ik voor mezelf uitzoek en dan denk: dit vinden andere mensen vast ook handig
Ik heb heel veel bloed verloren in het begin van mijn zwangerschap. Zoveel dat ik zelf doorlekte! Allemaal helderrood. Ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld was. Maar mijn testen zijn daarna wel steeds donkerder geworden en een echo afgelopen maandag bevestigde een zwangerschap alleen mogelijk een weekje minder ver dan ik dacht. Dus misschien was het wel een innestelingsbloeding wat ik had. Geen idee. Ik ben ook aan het afwachten of het wel goed gaat allemaal maar wilde alleen even zeggen dat een klein beetje helder bloedverlies heel goed een innesteling kan zijn!
Bedankt!! Ook spannend voor jou dus, maar in ieder geval een zwangerschap bevestigd.. ik moet nog even wachten hiervoor en dat vind ik zo moeilijk! Het bloedverlies wordt niet erger, maar ook niet minder. Heb verder geen stolsels of krampen dus er zou weinig aan de hand kunnen zijn..