miskraam bij 6 weken :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door Emsy, 18 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Afgelopen zondag geheel onverwacht een positieve zwangerschapstest in handen. Totaal niet verwacht maar super gelukkig!
    Nu donderdagavond wat helderrood bloedverlies en gisteravond veel bloedverlies met wat stolsels. Dit blijft nu aanhouden. Weinig krampen gelukkig voelt als een gewone menstruatie. Zou vandaag 6 weken zijn.

Ik zou graag wat ervaringen willen horen. Hoe lang bleven jullie bloeden, hoe was je menstruatie daarna enz. Het is zo onverwacht allemaal weet niet wat me allemaal te wachten staat.

2. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Wat vervelend en naar voor je. Ik weet helaas hoe het voelt.

Bij mij begon het bloedverlies, 's middags kramp en stolsels en de volgende ochtend bij de gyn was de baarmoeder schoon en begonnen aan een nieuwe cyclus. Bloedverlies heeft 5 dsgen geduurd. Daarna nog 2 keer ongesteld geweest en inmiddels 17 weken zwanger!

Hou je taai meid. Knuffel.

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

He wat shit :( Ik heb vorig jaar mei ook een miskraam gehad bij 6+1. De bloeding zelf was 2 dagen vergelijkbaar met de begindagen van een menstruatie (qua pijn ook vond ik), op dag 2 verloor ik 'iets' en daarna werd het snel minder. Volgens mij was na een dag of 5 alles wel gestopt. M'n menstruatie daarna was wel anders, volgens mij wat pijnlijker. Overigens pakte mijn cyclus het meteen weer heel netjes op (zie onderschrift). Heb ook geen nacontrole gehad bij de VK omdat alles gewoon 'goed' verliep. Ruim 10 maanden na de miskraam was ik weer zwanger :)

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    2x mk gehad bij 6 wk..1e mk ging gepaard met vloeien en stolsels een week lang en toen verloor k het vruchtje..2ex kwam ineens..helderrood bloed en volgende ochtend verloor k het vruchtje al..was 1 grote bloedklont. .zo heftig. .sterkte!

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hier ook twee keer met 6 wkn misgegaan. één x kwam het meteen vanzelf en één x pas twee weken later.

heel verdrietig. ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

knuff

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hoi Emsy,
    Sterkte! Ik weet hoe je je voelt. Heb je de verloskundige al gebeld? Het is verstandig om een echo te laten maken om te zien of alles eruit is. Als er iets achter blijft dan kan je niet opnieuw zwanger worden en kan het zelfs gaan infecteren. Dus neem het zekere voor het onzekere en bel even voor een echo als je dat nog niet hebt gedaan.
    Ik heb zelf vorige maand een miskraam gehad met 6 weken. Ik bloede 6 dagen en had weinig krampen. Op de tweede dag van de miskraam heb ik een echo laten maken en was ik al zo goed als schoon. Ik ben daarna begonnen met ovulatietesten en heb vandaag een positieve te pakken. Dus mijn eisprong is na 2,5 al weer gekomen. (mijn cyclus is gelijk weer normaal, 31 dagen ongeveer) Wij gaan er gelijk weer voor, maar sommige vrouwen wachten liever tot hun eerste menstruatie na de miskraam.
    Ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt!

7. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties!
    Heb 2 dagen bloedverlies gehad met wat krampen, niet heel heftig gewoon wat hevige menstruatiekrampen.
    Daarna nog 3 dagen heel licht bloedverlies. Gister weer een omo witte zwangerschapstest dus heb het idee dat alles nu weer klaar is.
    Denk eigenlijk zelf dat ik minder ver was dan 6 weken waardoor het niet zo heel heftig was, al lees ik ook weer dat het per persoon kan verschillen.

Wil nog niet aan de slag met ovulatietesten dus afwachten wanneer m'n volgende eisprong is. We gaan het komende tijd gewoon regelmatig gezellig maken.

Maar man wat groeit het verlangen naar een kindje dan zeg.

8. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik moet nog minimaal 10 dagen wachten tot ik kan testen en het is nu al killing! Ben er nu nog meer mee bezig door de miskraam.
    Heb je wel een controle echo gehad? Ik hoop dat je snel zwanger bent van een gezonde plakbeeb:D

Deel Deze Pagina