Hoi meiden, Moet even me verhaal kwijt. Ik heb 27 juli een chemo injectie gehad tegen een buitenbaarmoederlijk zwangerschap. deze heb ik gehad omdat ze bij mij niet me eileider weg wilde halen omdat ik er door omstandigheden nog maar eentje heb. Nu moest ik deze week weer terug komen om te kijken of ik nog een injectie moest hebben. En gelukkig was dit niet het geval hij was zo erg gedaald dat ik er gelukkig niet een hoefde van 638 naar 156. Helemaal blij dus. Maar toch baal ik zo enorm dat ik 3 maanden moet wachten meer als 3 maanden eigenlijk. Deze gaan pas in als me hcg hormoon helemaal op 0 staat. Dus dat duurt ben ik bang nog wel even dus zal ik intotaal nog zeker 4 maanden moet wachten voordat we weer verder mogen. We warren op dit moment precies een jaar bezig dat dit gebeurde Het wachten duurt allemaal zo lang. Zijn er hier meer meiden die zo lang hebben moet wachten? en hoelang duurde het voor het hcg op 0 stond? liefs angel
Ha Angel, Ik kan je geen inhoudelijke reactie geven, want ik heb niets vergelijkbaars meegemaakt. Wel heb ik zelf net twee miskramen achter de rug en is mijn lijf behoorlijk in de war. Ik zit inmiddels ook al weer 3 maanden op het wachtbankje, dus ik begrijp je frustraties heel goed. Ik wens je veel sterkte toe meid. Probeer vertrouwen te hebben in de toekomst, en erop te focussen dat het vast wel een keer goed komt. Iets anders kan ik ook niet bedenken. Dit is wat ik zelf probeer in ieder geval, om die wachttijd door te komen. Hopelijk houden we allebei gauw weer een positieve test in handen.
Hai angel2, Ik heb ook een tijd in de wacht gestaan, niet door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar een mola-zwangerschap. In totaal zijn we 9 maanden verder, en kunnen we nu eindelijk weer verder. Mn hcg stond met 3 maanden op 0 en toen moesten we nog een half jaar wachten. Weet niet hoe het hcg met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap verloopt maar ik mocht wb mijn waardes niet 'klagen'. Wat heb ik gedaan om de tijd te doden? Veel leuke dingen plannen (toen ik daaraan toe was) en de tijd in stukjes delen. In het begin zat ik zo tegen augustus aan te hikken en kon ik de tijd niet overzien voordat we weer mochten beginnen. Door leuke dingen te plannen (oa vakantie naar Hawaii ) kon ik daarnaar toe leven en werd het wachten iets draaglijker. Nu ik achteraf terug kijk is het sneller gegaan dan verwacht, maar toen we er middenin zaten kwam er soms geen einde aan. Hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt en wens je onwijs veel sterkte de aankomende tijd! Liefs uk
Hoi Angel, wat balen meid! Zeker omdat je al bijna een jaar bezig bent. De meeste dames met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap worden geopereerd en dan staat het hcg nagenoeg meteen op 0 en mag je er de volgende maand weer voor gaan. Hier was het in de aller eerste ronde raak, dat was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daarna duurde het 13!! maanden voordat ik opnieuw weer zwanger was. Er zijn meerdere topics over 'zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap' en zwanger zijn na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap'. Er zijn hier op Zwangerschapspagina schrikbarend veel dames die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad. De meesten zijn ( net als ik) inmiddels wel weer zwanger of bevallen. Ik wens je heel veel succes meid en hoop dat je hcg snel daalt zodat je weer verder kan.
@Bellerose zo dat duurde lang na 13 maanden pas weer, Ik zie inderdaad dat er heel veel meiden zijn die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad, alleen er zijn maar weinig tot geen meiden die een chemo injectie hebben gehad, de meeste hebben inderdaad een operatie gehad en konden daarna meteen weer verder. Nu ik het zo mee gemaakt hebt vind ik het inderdaad echt verbazingwekend hoeveel meiden dit hebben meegemaakt! ben blij dat zwangerschapspagina er is dat je veel met elkaar kunt delen. @uk1983 zo 9 maanden wachten en daarna dan nog verder. Dan mag ik eigenlijk niet klagen met me 3 maanden. Ik hoop gewoon dat hij snel op 0 staat. al moet ik zeggen vond hem zelf ineens flink gedaald moet nu de 24ste weer dus hoop dat hij dan weer aardig gezakt is. ik probeer inderdaad leuke dingen te doen en moet zeggen lukt me aardig. wanneer mocht jij weer beginnen dan? niet bang dat het nog een keer gebeurd of sta je nu streng onder controle? @angelhope, dat is vervelend 2 miskramen achter elkaar begrijp je helemaal want ik had hiervoor in januari ook een miskraam. Is je cyclus nu helemaal door de war? met hoeveel weken heb je een miskraam gehad als ik vragen mag? ben je onder controle van de gyneacoloog?
Iedereen mag klagen hoor! Wat je hebt meegemaakt is niet niks en wachten duurt altijd lang, ongeacht hoelang. Wb de mola sta ik idd onder controle van de gyn, maar das meer door de PCO en ik clomid gebruik om zwanger te kunnen worden. De afgelopen 3 kwart jaar stond ik onder strenge controle, en mocht ik weer zwanger zijn in het eerste stadium ook nog. En ja, de angst dat het nog een keer gebeurd is er wel ergens maar het komt goed, dat weet ik zeker! Bij jou ook hoor.
Uk1983 Lief dat je dat zegt ik hoop ook dat alles goed komt. Ga nu vooral even lekker leuke dingen doen en genieten. Dan vliegen die 3 maanden hopelijk zo om! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt.