15 weekjes zwanger maar (nog) geen buik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kiimberleeyy, 3 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    Hallo,

Ik ben momenteel 15 weekjes zwanger, nu ben ik erg nieuwsgierig bij stevige dames wanneer jullie buik zichtbaar begon te groeien.
    Ik ben 1m73 en weeg 84kg ik ben dus een stevige dame met geen platte buik hihi maar 2 zwembanden zoals ik het noem hihi.
    Nu ben ik erg nieuwsgierig wanneer ik een mooie ronde buik zou kunnen verwachten, misschien zijn er hier dames met het zelfde als ik. Hihihi.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Hoi kiimberleeyy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb je topic verplaatst naar 'zwangerschap'.

3. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Verschilt heel erg van persoon tot persoon. Een mooie strakke ronde buik heb ik pas rond de 30 weken gekregen bij de eerste. Maar paste niet meer in mijn eigen broeken met 8 weken. Voor de zwangerschap overigens 1.70 lang ( na de zwangerschap ook ;)) en 82 kg.

bij de tweede eerder een echt ronde buik, maar draag nu nog meer naar voren dan bij de eerste.

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik merk meestal die groeispurt richting de 20 weken met m'n buik, opeens zie je het dan. Maar het is zo verschillend per persoon. Een vriendin van me kreeg nooit een echte ronde buik, die droeg rondom

5. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik ben 1.72 en rond hetzelfde gewicht als jou,maar bij mij is het al te zien.
    Ieder lichaam is anders, gewicht zegt niks over jou buik, bij mij zit het meeste gewicht in mn billen en benen en mn buik was toch wel plat en draag ik maatje M , terwijl ik met mn broeken het niet eens hoeft te proberen om in een M te passen:roflmao:

Foto is gemaakt met 13+5

Bijgevoegde bestanden:

6. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Ik heb ook wat extra kilo's. Bij mijn zoon liep ik tot 16 wk in mijn normale broeken. En ben ik op positiebroek over gegaan omdat het lekkerder zat en niet omdat het niet meer paste.

Bij mijn dochter paste ik met 11 wk niet meer in mijn normale kleding....

7. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Bij mijn eerste begon het pas vanaf 20 weken te groeien, bij mijn dochter al met 8 weken in positiebroeken. Bij een eerste zie je het vaak pas later.

8. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik had met 10 weken echt moeite om het te verbergen. Mijn dochter had al een keer gezegd toen ik onder de douche staat. Zo jij hebt een dikke buik haha. Wij hebben gewacht met vertellen tot 13 weken en toen ging ik dus ook strakke truitjes dragen dus ineens was die buik er voor de buitenwereld.
    Foto was met 15 weken.

Bijgevoegde bestanden:

9. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    Bij mij zitten de kilos echt rondom mijn buik helaas. Ik draag momenteel maat 40/42 van broeken en shirt maat M ik heb geen dikke benen of kont (heb eigenlijks helemaal geen kont hahaha) tis echt puur mijn buik. Mijn buik is wel harder als anders maar je zou niet zeggen dat ik zwanger ben. Hopelijk komt dat nog wel hihihi

Deel Deze Pagina