Helderrood bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MargotD, 31 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MargotD

    MargotD Actief lid

    31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Hallo, mijn partner en in proberen al een tijdje voor een eerste kindje. Jammer genoeg wil dit omwille van mijn PCOS niet lukken. Ik neem momenteel Clomid en heb hierbij een cyclus van 35 dagen met een pijnlijke eisprong die gepaard gaat met bloedverlies. Hierdoor weten we heel goed wanneer we de kans gemist hebben. Nu heb ik vorige week donderdag mijn eisprong gehad en hadden we vandaag (vrijdag de week nadien) seks. Tijdens de seks had ik helderrood bloedverlies. Het leek op een open wonde die aan het bloeden was. Ik ben nu helemaal in paniek. Is de innesteling nu mislukt hierdoor? Wat kan dit helderrode bloedverlies betekenen?
     
  2. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.548
    113
    Vrouw
    Ik wil je niet bang maken, maar dit staat op thuisarts.nl
    Ik verlies bloed uit mijn vagina na de seks | Thuisarts.nl

    Een contactbloeding kan komen door:
    - wondjes
    - kwetsbare baarmoedermond
    - soa (chlamydia)
    - ongewone cellen


    in het meest gunstige geval ben je zwanger en daardoor is de boel down under beter doorbloed en krijg je sneller een contactbloeding.
    In alle gevallen wordt aangeraden om contact op te nemen met de huisarts om andere zaken uit te sluiten.
     
  3. MargotD

    MargotD Actief lid

    31 mrt 2023
    130
    71
    28
    Vrouw
    Bedankt voor jouw reactie. We vertrekken echter deze nacht op vakantie en huisarts was niet meer te bereiken. Ik hoopte dat iemand van jullie hiermee misschien ervaring had
     
  4. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.548
    113
    Vrouw

    Zou het ook door de clomid kunnen komen? Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kunnen andere dames dit wel beantwoorden.
    Hoop voor je dat je snel antwoord krijgt.
    In ieder geval een fijne vakantie gewenst!
     

Deel Deze Pagina