toeschietreflex opeens heel langzaam

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Robin88, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Hopelijk kunnen jullie me helpen want de bv loopt hier even helemaal niet meer lekker.
    Mijn zoontje is nu bijna 13 maanden en drinkt 4 keer per dag. 's nachts komt hij sinds een week of 4 bijna niet meer.
    Nou is sinds een paar dagen mijn toeschietreflex echt super langzaam en soms komt het helemaal niet :( Tot grote frustratie van mijn zoontje die het dan na een tijdje voor gezien houd. Mijn borsten voelen ook helemaal niet meer "vol" aan. Hij heeft 2 dagen de laatste voeding overgeslagen en dan merk ik 's morgens geen verschil met normaal.
    Nou maakt dit me knap onzeker en ik heb eraan gedacht om te stoppen met de bv maar eigenlijk wil ik dit helemaal nog niet. Mijn zoontje geniet meestal van de drinkmomenten en ik vind het echt sneu om hem dit af te pakken.

Hebben jullie tips?

2. reinespa

reinespa Actief lid

5 sep 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neusspray bij de huisarts vragen? Die neusspray bevat oxytocine. Misschien moet je even een 'negatieve spiraal' doorbrekene en dat als je het op gang helpt met de spray, dat je over een tijdje weer zonder kan.

3. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is je menstruatie al op gang? Bij mijn dipjes voor dat ik ongesteld wordt heb ik ook een langzaam toeschietreflex.

Inderdaad die neusspray helpt heel goed vaak.

4. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Ben 2,5 week geleden voor het eerst ongesteld geworden. Paar dagen voor mijn menstruatie had ik niet zoveel voeding maar toen ikeenmaal ongesteld was kwam het weer op gang.
    Is nu wel heel vroeg voor mijn volgende menstruatie.

Neusspray heb ik gehad om te kolven maar ben zo bang dat dit het probleem niet oplost. Neem aan dat er toch een reden is dat mijn toeschietreflex opeens niet meer komt?

5. reinespa

reinespa Actief lid

5 sep 2012
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stomme vraag, maar zou je zwanger kunnen zijn?

6. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL

Hmm dat zou je nu rond je eisprong zitten.
    Hoe lang heb je dit nu al?
    Menstruatie lijkt me nu niet. Gaat het verder wel goed? Ben je heel druk of gespannen? Te moe is ook een mogelijkheid.

Als ik wat gespannen ben door drukte of dat er wat minder leuks is gebeurd, zoontje straf gegeven etc dan merk ik dat ook aan mijn toeschietreflex maar dat duurt dan maar even.

7. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Geen stomme vraag hoor! :D Dacht ik namelijk eerst ook!
    Heb 2 testen gedaan en allebei negatief.

Hummeltje, sinds een paar dagen! Heb het idee dat ik idd mijn eisprong gehad heb! Heb 2 dagen heel veel slijmverlies gehad en nu is dat weer over. Gek want voor mijn zwangerschap/bevalling heb ik nooit iets gemerkt van een eisprong.
    Heb de afgelopen tijd niet zo lekker in mijn vel gezeten maar dat gaat nu eigenlijk juist beter!

Zou het ook door de eisprong kunnen komen? Mijn toeschietreflex komt nu weer iets sneller. Is nog niet zoals normaal maar het blijft al niet meer helemaal weg!

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weetniet of dat kan maar als kijk naar mn eigen lichaam en stemming icm perides van de maand enof zwangerschap sluit ikdat niet uit.
    Als jullie graag een 2de willen dan hoop ik dat het komt door een bevruchting.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Ik heb dit altijd rond mijn eisprong en menstruatie. Dus het kan ook heel goed door je eisprong komen. Bij mijn dochtertje had ik dan ook altijd een neusspray in de kast staan, anders raakten we beiden te gefrustreerd op een gegeven moment.

10. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @Hummeltje, we willen graag een tweede maar nu nog niet ;) We hebben een spookje het 's nachts dus eerst dat even overleven voordat we opnieuw beginnen :p

@Suus, dan denk ik dat het bij mij daar ook door gekomen is! Vandaag komt er opeens weer genoeg melk en mijn toeschietreflex komt steeds sneller!!!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bij m'n oudste had ik er idd ook erg last van rond eisprong en menstruatie. Hier nu 1x ongesteld geweest en zou nu bijna weer een eisprong moeten krijgen, maar merk hier nog weinig verschil.

Deel Deze Pagina