Dag lieve allemaal, Ik zit in onzekerheid, dus deel alsjeblieft je mening of gedachten over mijn verhaal. Ik heb sinds een week of 2 zere borsten en ze zijn flink gegroeid. Daarnaast heb ik veel last gehad van afscheiding,heb ik behoorlijke buikpijn en ben erg misselijk en duizelig. Ik ben 3 dagen terug ongesteld (?) geworden maar veel te vroeg.. Ik was gisteren weer zo aan t braken en werd misselijk van de geur in m'n kussen terwijl m'n vriend er niets aan rook. Ik besloot een test te doen, maar was dus nog ongesteld(?) deze was positief. Het was een clearblue en er stond zwanger. Savond nog een test gedaan deze was negatief. Ik was erg in de war en heb elk forum op internet gehad voor m'n gevoel. Ik las dat ochtendurine het meeste zwangerschapshormoon bevat dus vandaag nog een test gedaan. Dit was een kruidvat huismerk, ook negatief. De dokter zegt dat ik over een week nogmaals moet testen maar zo doe ik geen oog dicht!! Help!!
Ik ben bng dat je idd even een paar dagen moet wachten (ik weet dat wachten niet het woord is wat je wilt horen...) En dan weer een test doen.
Lieve mensen, ik zit helaas ook in onzekerheid, ik heb afgelopen vrijdag een zwangerschapstest gedaan omdat ik ontzettende dorst heb en meer eet dan normaal, dat is al een aantal mensen opgevallen. Ik moet ongeveer rond 9 januari ongesteld worden. Ik heb de kruidvat test van ongeveer 7,50 gedaan, ik zag meteen een super licht streepje.. ik had die vrijdagavond en zaterdag ook fluoriserend gele urine, dat ik echt dacht van wat is dat nou? Ik heb verder nog niet zoveel klachten, wel moe. Wat denken jullie? zou het zo kunnen zijn of heb ik te vroeg getest? Ik ga vanavond weer een test doen. Ik heb die test trouwens ook aan verschillende mensen laten zien en die zagen ook een heel licht streepje..
@mopje89 Ik zou je aanraden de test dan eens met ochtendurine te doen. Schijnt dat daar de meeste hcg inzit en dat heb je weer nodig voor de test. Zelf ben ik erg fan van de 2voor 5 testen van de kruidvat. Ze zijn duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Succes!
inderdaad, kruitvat test 2 voor 5 euro, die laat in veel gevallen vóór je NOD al een licht streepje zien, als je zwanger bent natuurlijk
Mopje, ik begrijp niet waarom je afgelopen vrijdag al getest hebt terwijl je pas rond de 9e ongesteld moet worden..Dan zit je 13(!!!) dagen voor testdatum.
Anoniempje, ik zou een paar dagen wachten en nog eens testen. Of je bent gewoon zwanger en was je urine niet geconcentreerd genoeg of Je was heel even zwanger, maar het is niet goed gegaan (gezien de negatieve testeren de bloeding), Ps. Haal de kruitvattesten zoals die op muisje haar foto staan. Die zijn twee voor 5 euro. Gevoeligere testen dan deze ken ik niet!
Mopje, jij hebt echt veel te vroeg getest. Ik zeg niet dat je niet zwanger bent, maar ik zou toch echt nog even een paar dagen wachten.
Bedankt allemaal voor jullie reactie, wanneer raden jullie mij aan om te testen? @ Zara75, ja ik weet dat ik 13 dagen voor mijn testdatum zat, en dat dat veel te vroeg is eigenlijk, maar ik kon niet meer wachten en wilde gewoon graag een test doen!
Gewoon testen op je nod. Eerder heeft weinig zin. Kan best dat er dan al wat gebeurt, maar het heeft pas zin om uit te gaan van een zwangerschap als je over tijd bent.,niet eerder, niet bij doorbraakbloedingen waarvan je denkt dat het misschien innestelingsbliedingen zijn of weet ik veel. Het is niet leuk om te horen, maar geduld kan geen kwaad.
ik wil je niet al te veel goede hoop geven.. maar als er een streepje zichtbaar is.. dan ben je volgens mij gewoon zwanger. Ik ben heel erg positief over die van de kruidvat die de andere dames ook noemen. als ik jou was zou ik morgenochtend nog even testen met die test. Als hij dan negatief is, dan was de andere positieve test waarschynlijk fout. en dan zou ik echt op je nod nogmaals testen..
Bedankt Lousaa voor je eerlijke antwoord! en geduld kan inderdaad geen kwaad! Ik laat het jullie wel weten.
Ik heb er wel een foto van (binnen 2 a 3 min. gemaakt) en ik hoor wel wat jullie er van vinden en wat zien. Het hoort een plusje te worden, ik zag het streepje van boven naar beneden eigenlijk meteen. Het is alleen wel slechter te zien op de foto.
Dat heeft toch helemaal geen zin. Dan heeft die embryo nog niet eens de kans gehad om überhaupt in te nestelen. Ik zou wachten tot de testdatum.
Mopje Ik zie ook duidelijk dat het een plusje is hoor !! Wel vreemd dat de test op dit moment in een cyclus positief uitslaat. Was je vorige cyclus wel "normaal/regelmatig"? Maar alvast heel voorzichtig gefeliciteerd.
@mopje89: kan heel goed hoor ik had 8 dagen voor nod ook hele dikke positieve testen gehad! Dus 12 dagen is niet zo gek
Het streepje wat jij nu ziet is waarschijnlijk die van je eisprong. Je kunt pas over een dag of 12 testen. Alles daarvoor heeft weinig zin.
Mijn cyclus vorige maand was normaal. Ik ben wel maar 4 dagen ongesteld geweest i.p.v. 7 dagen. Ik wacht gewoon af en doe een test na 9 januari. Bedankt voor jullie reacties!
Wat een onzin Boo, Ik weet wel dat je positief kan testen met een ovuatietesy, maar heb nog nooit positief getest door je eisprong!En dan nog zijn er zat vrouwen die zeer vroeg positief testen dus is heel waarschijnlijk gewoon een zwangerschap!En dat ie al zo positief is zover voor Nod is alleen maar een goed teken! Hoop voor je dat alles goed uitpakt!!