Binnenkort wordt mijn petekind vader van een jongetje. Nu wil ik een leuk cadeau voor ze kopen maar aangezien het voor mij alweer een tijdje geleden is ( zoon van 14 ) zou ik van jullie willen weten wat het leukste cadeau is geweest wat jullie hebben gekregen? ik wil Ongeveer €50 uitgeven.
ik vond vooral nuttige cadeaus leuk. Ik heb 100 kleertjes en knuffeldoekjes gehad, waarvan het merendeel niet kunnen gebruiken. Wat ik bijvoorbeeld van 1 vriendin kreeg was zo een schort van Liewood, super handig!!! Niet gelijk voor de newborn maar wel een paar maanden later. Is echt een soort jasje met opvanggedeelte (heel handig met overgeven of kliederen). en je kunt die schortjes met een doekje schoonmaken maar ook in de wasmachine doen! Zijn 25 euro per stuk, wij hebben er 2.
Iedergeval geen knuffels en doekjes. Heb nou ook alweer tientallen gekregen. Komen er in om. zelf werd ik vrolijk van zwempakket Wasbare luier met waterdichte zak en hydrofiele cape. en dan baby band om in te zitten. stoeltje met naam vond ik erg leuk. Kinderbestek setje met gravering.
Ik zou zeggen een bon van thuisbezorgd Verder vond ik leuk: - boeken - gegraveerd bestek - rugzakje met zijn naam (handig voor opvang)
Het eerste wat in me opkomt als ik terugdenk aan welke kraamcadeautjes ik leuk of handig vond is de douchehandschoen (baby shower glove) die ik van mijn tante kreeg. Kende ik helemaal niet maar hebben we zo ontzettend veel gebruikt. We hebben een gepersonaliseerd boekje gehad van mijn liefste boek, die vond ik ook erg leuk. En sowieso voorleesboekjes zijn altijd leuk. Kan je evt wat leuks voorin schrijven. En gegraveerd kinderbestek is ook leuk om te krijgen.
De Baby Shower Glove was ook mijn beste kraamcadeau. Zelf vind ik een zwempakket met wasbare zwemluier en een bon voor babyzwemmen heel leuk om te geven. En een draagconsult zodat ze een fijne draagzak of draagdoek kunnen proberen.
-mooie bekende voorleesboeken -spulletjes net naam -boekje met naam kind als hoofdrol -Duurzaam speelgoed (houten speelgoed bijv) Bij zo'n budget kun je ook vragen of ze zelf wat ideeën hebben. Er zijn echt wel mooie leuke dingen qua huisraad (speciale bordjes, keukenhulp, etc) die leuk zijn maar ook wat prijzig. Met dit budget wellicht leuk.
Ik vond het bestek setje van dikke dik echt super leuk. Gegraveerd met zijn naam. Hema cadeau bon was ook fijn omdat je dan wat later zelf kan uitzoeken in een grotere maat. Zelf hadden we een houten naamtrein gekocht voor op zijn kamer.
Die handschoen vond ik dan weer niks. Zwempakket klinkt super leuk ☺️ ik vond zelf speelgoed van liewood of little dutch leuk. Of een tasje ter vervanging van de luiertas (dus om in een gewone tas te gooien voor de korte tripjes).
Besteksetje/bordje etc Een softshell overall ( bijv van ielm https://ielm.nl/baby-kinderkleren-sale?gad=1&gclid=CjwKCAjw04yjBhApEiwAJcvNobwA5sDz7S6dCDP8mHKO0P99qMA3w_4iTHn6JCo1N89s1gghWLAsFBoCTxkQAvD_BwE Dochter heeft een ander merk maar echt zóveel plezier van gehad dat ze deze herfst een nieuwe krijgt) Houten stoeltje met afbeelding van geboortekaartje Mooie loopauto
Ik vond vooral de gepersonaliseerde cadeautjes erg leuk. Badcape, slab, speenkoord etc met naam. Maar bij zo'n bedrag zou ik denk ik ook zelf vragen wat hun wensen zijn zodat je evt bik kan dragen aan een nuttig cadeau, vond ik zelf wel fijn.
Al vaak genoemd maar inderdaad besteksetje! En verder een vlaggetjes lijn met naam en cijfers met klittenband. Die hangen hier iedere verjaardag weer. En een houten herinneringenkist met een afdruk van het geboortekaartje.
Bij de oudste 2 kreeg ik van mijn zus een klok met het ontwerp van het geboortekaartje, voor m'n jongste kreeg ik een spiegel met het geboortekaartje er in gegraveerd. Dat waren verreweg de leukste cadeaus die we gekregen hebben.
Een pak van ielm. Wij zijn onwijs veel buiten, dat pak is wind en water dicht. Inmiddels is ze bijna 3 en hebben we er al wel 4 versleten. Kan je ook een naam op zetten. Maar 68 lijkt heel groot, maar daar zijn ze zo. (wij hadden 56, 68, 80 en 92, net weer een nieuwe besteld). Lekker om buiten in te spelen, blijven ze schoon en droog. Zwempakket met zwempak, zwemband en een leuke handdoek. Dagje weg met die persoon er bij. Kregen een nijntje knuffel+museum bon, dierenknuffel+dagje dierentuin etc. En we hebben een bon gekregen voor de baby spa. Dat vond ik echt heel kneuzig toen ik het kreeg, maar dat was zo ontzettend leuk om te doen.