Hai meiden ik ben inmiddels 7 weken zwanger. Ik heb de laatste dagen een ontzettend vieze smaak in mijn mond. bah! het gaat ook gewoon niet weg. Beetje zurig is het. Heeft iemand dit ook? en nog tips toevallig???
ja, dat heb ik ook, niet constant maar wel vaak! word er misselijk van! ik neem vaak een heet snoepje, maar helemaal weg gaat t niet....
oh bleh vies is het he. kauwgom werkt tijdelijk maar daar wordt ik ook niet vrolijk van. het is zo irritant. eigenlijk maakt het niet uit wat ik eet. banaan, craqotje, of gewoon brood en normaal avondeten. denk ik vermijd snoep etc, maar dat maakt niet uit. vieze vieze smaak. maar ja probeer maar te bedenken dat het een goed teken is hihi
Ooooh ik herken het meteen! Vreselijk he,eigenlijk heb ik niks kunnen vinden wat de smaak een beetje kon verdoezelen. Bij bij ging het rond de 20 weken zwangerschap weg. Ik had het heel erg toen ik in verwachting was van Dave(3de kind),en toen ik het bij de 4de ook had wist ik meteen dat het een jongen zou worden! Dat klopte nog ook haha,bij de meiden had ik er namelijk geen last van.
Heel erg herkenbaar. Het is supergoor. Ik poetste dan ook wel 6 keer per dag mijn tanden, anders ging ik over mijn nek van die smaak. Gelukkig is het inmiddels weg!
Ik denk dat je er niet heel veel aan kan doen, volgens mij komt het toch uit je maag. Regelmatig wat eten helpt bij mij. Als ik vergeet te eten, dan krijg ik een vieze smaak in mijn mond. In het begin had ik last van ijzersmaak, dat is nu gelukkig weg.