(ondragelijke) buikpijn 34+5 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nicky1983, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik heb even een vraagje...

Ik heb sinds vrijdagavond bijna ondragelijke buikpijn. Vrijdag straalde het ook uit naar mijn rug. Gisterochten ook nog last van buikpijn gehad en gistermiddag weer wat minder. Vandaag ging het op zich ook wel goed maar nu sinds een kwartier weer veel last. Als ik ga douchen wordt het niet minder en ook als ik rustig op de bank lig wordt het niet minder. Zijn dit nu voorweeën of kan het zijn dat het gaat beginnen? Ik kan de buikpijn wel wat wegpuffen maar dan komt het na korte tijd weer terug. Ik kan trouwens niet zeggen dat de buikpijn regelmatig is.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groetjes Nicky1983

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, ik heb de ene keer wel een hele harde buik en de andere keer niet als ik zo'n buikpijn heb. Ik ben ook niet druk bezig in en om het huis.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi nicky,

Als de pijn ondragelijk is zoals je beschrijft is het verstandig om je verloskunige te bellen zodat ze je kan controleren. Ook is het goed om je urine even na telaten kijken bij je huisarts. Een blaasonsteking kan de boosdoender zijn.

Imke

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de snelle reactie. Morgenvroeg moet ik om half 10 weer op controle bij de VK en ik moet hoe dan ook mijn urine meenemen (vorige keer afgesproken) Ik hoop dat ze dan ook kunnen testen op blaasontsteking.

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @immie: nogmaals bedankt voor het antwoord. Gisterochten op controle geweest, urine was gelukkig schoon. De VK vertelde me dat het erg vervelend was de buikpijn maar dat het erbij hoort. De baarmoeder is zich blijkbaar aan het klaarmaken op de bevalling. Hopen dat ik er niet nog maar last van krijg en anders dat ik het weg kan "puffen".

Deel Deze Pagina