HELP... mogelijk bedorven eten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Janneke21, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Eergister hadden we braadworstjes gegeten en ik had er 3 over, van die kleintjes. Dus ik had daar vanochtend wel trek in.
    Ik had ze eergister meteen ingevroren zonder daar verder bij na te denken.
    Ik vries wel vaker gehakt, hamburgers etc. in.
    Vanochtend smaakte het me niet echt... Ik heb er misschien net aan anderhalf op.. maar smaakte me gewoon echt niet.
    Dacht dat het aan mij lag...

Nu moet ik vaak overgeven, maar de laatste weken niet echt na het eten meer en ook vaak gewoon alleen 'zuur' en geen voedsel.
    Net leken er wel 20 worsten weer uit te komen! Met heel veel bloed, maar dat heb ik wel vaker gehad de laatste tijd.

Ik ben dus toch bang dat ze niet geschikt waren om in te vriezen.

Hoeveel kwaad kan dit? :( Ik maak me nu echt zorgen.

Ik moet straks naar de huisarts, die afspraak stond al, maar zal ik dit meteen noemen? Of is dit niets ernstigs?

:( Stupid me.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    ik zou zeker even het bloed braken noemen, want dat is toch niet helemaal de "bedoeling"!
    Verder zal het wel meevallen qua bedorven zijn hoor! Dus daar zal ik me geen zorgen over maken!
    Succes bij de dokter!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    En dan moet ik zo nog werken ook terwijl ik me behoorlijk belabberd voel :S

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Hey thnx :)
    Ja daar heb ik emasafene (ofzo) voor, maar die lijken wel steeds minder te werken, daarvoor die afspraak..
    Net schrok ik wel weer echt van de hoeveelheid bloed :S
    En bedorven kan niet kwaad voor de baby? Er zitten dan bepaalde bacterien in toch? :S

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    ja, maar aangezien jij het al zo snel heb uitgespuugd, zal er weinig in je bloed terecht komen! en ik denk dat ze niet bedorven waren, omdat je ze meteen hebt ingevroren. Ik denk dat ze gewoon niet goed vielen, zo vroeg;)

6. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik denk ook niet dat er heel veel aan de hand is. Je hebt ze eergister nog gegeten en meteen ingevroren. Het zou natuurlijk kunnen dat ze bedorven zijn, maar dat lijkt me wel erg snel (als ze eergister nog wel gewoon goed waren)

Misschien dat je door iets anders je niet zo lekker voelt. Heb ook een keer gehad dat ik hartstikke ziek was en over moest geven nadat ik heel veel chocomel had gedronken, heb 2 jaar geen chocomel meer op, terwijl dat hartstikke goed was, iedereen had er van gedronken, niemand was ziek.

Ik zou iid wel ff tegen je dokter zeggen dat je bloed over hebt gegeven en je misschien een dagje ziekmelden op je werk (weet niet of dat zomaar kan of dat ze meteen een vervanger moeten zoeken)

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Ik ben gister bij de huisarts geweest.. Overigens na mijn ontslag op mijn werk te hebben genomen, want ze vonden het 'raar' dat ik mij een uur vergist had in de tijd van de huisarts.. Kom ik met veel moeite aanzetten, na dit hele gedoe, krijg ik meteen alleen maar gezeur over me heen. Ik dacht dat ik half 2 moest en moest dus pas om half 3, dus ik kwam netjes eerder aanzetten met de vraag of ik ff later weg mocht. Nou niet echt dus..
    Toen heb ik ze gedag gezegd en ik hoefde niet meer terug te komen.

Maar goed, de huisarts zei dat ik veeeel meer rust moet nemen, nou ja dat lukt nu wel ff, maar ik zal toch wel weer moeten gaan werken.
    Ze vond ook dat ik wel erg veel aan mijn hoofd had, huis, baan etc.. en dat zal ook dat overgeven alleen maar erger maken.
    Klopt wel een beetje volgens mij.
    Gelukkig heb ik weer nieuwe emasafene gehad en dat mag ik gewoon nog blijven gebruiken. Dat bloed is niet goed, daarom moet ik echt er alles aan doen niet te veel meer te spugen, door te rusten bijvoorbeeld, maar ja :S
    Ik ben nu werkloos en moet maandag al weer fulltime ergens beginnen. Dus heel veel rust heb ik niet. Daarnaast brengt het huis kopen ook behoorlijk wat stress met zich mee.

Maaarrr ja, (bed)rust werkt volgens haar nog beter dan emesafene..

En dit overgeven had meer met het stressen van die dag te maken denk ik achteraf... Ik moest naar de huisarts wat op mijn werk al erg moeizaam ging, eigenlijk moest ik tekenen voor mijn huis, maar ik zou van mijn werk daar al helemaal niet voor weg mogen..

Deel Deze Pagina