Hele dag honger maar nergens trek in

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kim dutchy, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim dutchy

23 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiedag,

Ik ben Kim 29jr en 13 weken zwanger van ons eerste kindje. Alleen van een roze wolk is bij mij niet te spreken want ik ben elke dag doodziek hang meerdere keren per dag rond de pot en voel me leeg en lusteloos.
    Daarbij heb ik de hele dag door trek omdat ik dus bijna alles ook weer eruit gooi. Maar nu heb ik dus nergens trek in. Heb ook veel hoofdpijn maar denk dat dat te wijten is aan te weinig vocht... Heeft iemand tips voor me hoe ik kan zorgen dat ik me eten binnenhoudt en weer trek krijg on te eten. Nou ben ik geen magere meid ofzo heb echt wel wat reserves zeg maar, maar dit schiet niet op. Kan niet eens normaal me werk uitvoeren sta achter bar in restaurant omdat ik elk half uur naar de pot moet rennen....

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zou naar de huisarts gaan voor medicatie en om te laten controleren of je niet uitgedroogd bent. Kun je wel drinken of komt dat er ook uit?
    Op zich klopt het dat het niet heel erg voor jou is al je afvalt, maar het probleem is dat er dan afvalstoffen in je bloed komen die ook bij de baby kunnen komen. Wat dat betreft is het dus niet zo goed.

Met medicatie kun je zorgen dat je in elk geval weer wat kunt drinken en eten.
    Drinken is overigens het belangrijkste. Als dat ook niet goed lukt, dan zou ik vandaag nog de verloskundige of de huisartsenpost bellen voor controle.

Hier Zwanger en misselijk - en hier Steunpunt hyperemesis gravidarum - kun je meer info over zwangerschapsmisselijkheid vinden.

3. Kim dutchy

23 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Drinken gaat gewoon zolang ik het maar bij water houdt. Sappies en of frisdrank komt er vaak ook weer uit. Ik zal het voorlopig ff bij water houden en kleine porties eten en de 28e moeten we weer naar verloskundige voor combinatie test en dan zal ik wel ff tips vragen en of medicijnen...

4. Kim dutchy

23 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de links die je hebt doorgestuurd! Veel info! Thanks

Deel Deze Pagina