Mijn zoon van 9 maanden is de laatste dagen super vroeg wakker al rond 5 uur en hij huilt dan ook meteen ik kan dan dus niet veel anders dan eraan toegeven en doe dat dan meestal ook maar het begint me op te breken heb jij sms tips voor me waardoor hij weer iets langer slaapt
Hoi hoi, Is er misschien pas iets veranderd? Je zou kunnen proberen om wat water te geven. Verder zou ik zo een twee drie niets weten. Mijn zoon deed het ook, en we hebben er ook aan toe gegeven. Het ging snel ook weer over. Misschien last van doorkomende tanden? Groetjes Adrienne
Ik moet er ook elke nacht wel 1 of 2 x er uit terwijl dit anders nooit zo was ik weet momenteel even niet zo goed wat ik moet doen hij was vannacht al om 3 uur wakker en wil nu niet meer slapen heb hem een knuffel extra gegeven en hij ligt nu te spelen en huilt niet zo krijg ik dan nog wat rust zijn ritme is normaal zo krijg: 6/7 wakker rond 9 fruit 9.30/ 10.30 op bed slaapt dan ong een uur rond 11.30/12 boterham en rond 12.30/13 fles 13.30/14 slapen ong 1,5/2 uur 15/16 diksap en wat lekkers 17/17.30 warme hap en yoghurt 18.45/19 fles 19/19.30 op bed slaapt alle flesjes zijn 180/6 hij eet en drinkt alles op wat ik hem aanbied ik ben eigenlijk wat ten einde raad en doodop
Hoi hoi, Ik neem aan dat je bedoelt dat hij in zijn bedje ligt te spelen dan? Ik mis 's morgens vroeg een fles, maar ik neem aan dat hij die krijgt. Met het ritme is niets mis. Het lijkt erop of hij meegaat met het daglicht. Is het donker op zijn kamertje. Dat scheelt echt heel veel hoor. Geef je hem in de nacht water te drinken, kan ook wel een beetje dorst zijn natuurlijk. Als je hem in de avond wat later op bed legt, zodat het ritme iets verplaatst? Ik hoor dit wel vaker, maar daar ben jij niet mee geholpen. Ik weet anders ook even niet wat je daar aan kan doen. Groetjes Adrienne