Zou dat aan een buikvirusje kunnen liggen? Of misschien aan de ranitidine, of een flesje gekolfde melk wat misschien niet meer goed was (vier dagen terug).
Ik heb dit overigens expres bij borstvoeding gezet omdat je bij flesvoeding toch al andere ontlasting hebt. Ik mis die lekkere verse broodjes poep!
Ik weet het niet zeker maar mijn zoontje heeft 6 weken alleen maar afgekolfde melk gehad.. Toen stonk zijn ontlasting ook zo erg en was een beetje dik, smeuigachtig.. Nu drinkt hij weer een week aan de borst alleen een flesje bv al ik aan het werk ben en nu is het weer normale bv poep.. Dus heb toch het idee dat het aan de afgekolfde melk ligt op de een of andere manier..
De ranitidine is wat ook in zantac zit toch (ben niet thuis nu, dus twijfel even)? Hier kreeg mijn zoontje namelijk een tijdlang zantac en daar ging zijn poep ook heel erg van stinken. Nu krijg hij het niet meer en ruikt het weer naar echte borstvoedingspoep (nog een paar daagjes helaas, daarna bijvoeding en geen verse broodjes poep meer haha).