Hebben jullie zeker warme pyjama's. Ik vind het te koud om in pyjama te zitten en een ochtendjas zit me dan in de weg. Ik kleed me dus netjes elke dag aan Ontbijten doe ik nog wel in de pyjama, in het weekend dan....
Dat zijn de fijnste dagen..... heerlijk ...... doen wij hier regelmatig op donderdag of vrijdag...... in ieder geval regelmatig een halve pyamadag.... als dan nog een boodschap moet doen dan gaan na de middagslaap de kleren pas aan. Kun jezelf ook heerlijk uitgebreid onder de douche en zo als de kleine ligt te slapen.... Heerlijk zo´n dag.... mama een beetje aanrommelen, opruimen en wat poetsen en de kleine meid drentelt er vrolijk doorheen... Helpt altijd mee met poetsen en kan verder geweldig goed spelen. Ze hoeft niet perse iets te doen buiten de deur... ze kan de hele dag met haar eigen speelgoed spelen. Regelmatig komt er een buurkindje lekker meespelen en dan is het helemaal feest. En o ja, als we ziekjes zijn mag ze ook lekker tv kijken..... vindt ze heerlijk.. samen op de bank zitten!!!
ZOOOO heerlijk...en ik denk dat de pyama van mijn mannetje net zo warm is als zijn gewone kleertjes. Ik doe hem altijd sokjes aan en zijn schoentjes/slofjes om rond te lopen. Hier ook vaak op zondag een lekkere luie pyamadag!!! (ik heb dan meestal zelf wel een lekkere fleece trui (want ik ben wel een koukleum ook) aan met een "huisbroek" zeg maar... Hahahaha, dan zegt mijn oudste zoontje altijd als ik die trui aandoe..mama, heb jij je pyama aan???? Ik kan daar zo van genieten. Maar dat doen we dan ook alleen maar als we weten dat we niet weg moeten.
Heerlijk vind ik het. Als het regent buiten en we hoeven er niet uit dan wil ik nog weleens een pyamadag houden heerlijk gewoon geen strakke kleding.
Ja lekker joh! Pyjama laten we hier nooit aan, maar wat ik vaak doe is dochter wel een gewoon shirtje aan en dan haar joggingbroekje er onder. En dan hang ik zelf ook rond in een oude, veel te grote, spijkerbroek en lelijke trui. Haren snel gedaan, maar geen make-up. Om eerlijk te zijn heb ik elke week wel zo'n dag
Hier vaak een pyama ochtend als ik vrij ben. zoonlief lang in de pyama en ik ook en dan douchen en de kleren aan, vaak omdat we elke dag te wandelen gaan (momenteel tussen de buien door dus haha)
Hier ook en dat vind ik zoooo lekker kan ik echt van genieten. En soms staat mn schoonmoeder hier wel eens voor de deur (woont paar huizen verderop) Boeiend