Hele dag thuis.. aankleden ja of nee?

Discussie in 'De lounge' gestart door yasmine04, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kleed jij je aan?

1. Ja, ik kleed me netjes aan incl. Haar en make up

2. Ja ik kleed mij aan maar mijn haar/ make up hoeft niet vandaag

3. Nee ik loop de hele dag in pyjama kinderen worden wel aangekleed

4. Nee iedereen loopt in pyjama

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Zoals de titel al zegt, wanneer je niks op de planning hebt staan kleed je jezelf en je kinderen dan aan of loop je rustig de hele dag in je pyjama?

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    De kinderen kleed ik sowieso aan, mezelf ook, maar vaak een stuk later op de dag :). Ik voel me wel altijd beter als ik aangekleed ben, of dat nu netjes of gewoon een shirtje met een huisbroek is. Alles beter dan mijn pyjama, dan voelt het gewoon alsof de dag niet echt begonnen is en ik alleen maar aan het niksen ben.

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Nee... zelfs als ik ziek ben doe ik op z'n minst nog een joggingbroek met vest aan.

4. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Ik kleed mij en mijn kind aan. Al is het op een luie dag wel eens een makkelijke trui en sportbroek.

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Poll toegevoegd :)

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Heerlijk een pyjama dag

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Meestal meteen 's ochtends kleding aan (geen joggingbroek ofzo), als ik ziek ben ook. Als kinderen ziek zijn, laat ik de pyjama aan.

Haar en make up doe ik eenvoudig of niet, maar gebruik sowieso vrijwel geen make up.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    Altijd. Zelfs nu ik al vijf dagen ziek ben heb ik een spijkerbroek met truitje aan. In een pyama voel ik me helemaal ellendig

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik kleed de jongste altijd aan.
    Mijn peuter van 4 is gek op haar pyjama vaak heeft ze deze aan totdat er gedoucht word ene keer is dit 12 uur andere keer pas in de avond.
    Ikzelf loop ook vaak in shirtje + jongingbroek ( slaap ik in ) totdat ik ga douchen vaak dus de hele dag .. op de een of andere manier vliegen de dagen voorbij :)

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Als ik vantevoren weet dat we een hele dag niet weggaan lopen we gewoon in pyama (de kinderen) of makkelijke kleding (wij).
    Bij mijn kinderen vind ik het zonde om schone kleding vies te laten worden voor niks. En zelf vinden wij het gewoon comfortabel.
    Als we naar buiten gaan kleden we ons uiteraard wel fatsoenlijk. We gaan niet in joggingsbroeken naar buiten.

11. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Dat wij de hele dag in pyjama zijn komt niet vaak voor. Maar vaak w tot een uur of twaalf op zondag.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een heeeel enkele keer loop ik de hele dag in een jogginbroek en fleecevest of huispak (pyjama heb ik niet). Maar meestal kleed ik me toch wel aan op een gegeven moment. Ik wil me toch altijd wassen, anders voel ik me zo vies. Dan kan ik me evengoed ook aankleden.

13. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ik voel me echt doodongelukkig als ik me 's ochtends niet lekker gedoucht heb en ben aangekleed. Vroeger had ik er geen moeite mee, maar de laatste paar jaar ga ik het liefst pas maar beneden als ik fris en aangekleed ben. Erg hé ;)

Mijn vriend heeft er juist totaal geen moeite mee om de hele dag in z'n bankhang kloffie te zitten :D

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik draag geen pyjama's dus het is sochtends altijd als eerst joggingbroek en trui. Kindjes kleed ik altijd aan, maar het gebeurt echt wel eens dat ik aan het einde vd dag nog steeds in dezelfde joggingbroek loop :)

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    De hele dag in pyjama?! :$ Daar kan ik me echt niets bij voorstellen. Is dat niet koud dan, of doe je daar een badjas overheen? Loop je dan ook de hele dag zonder bh? En ga je dan de hele dag niet naar buiten? Gaan de kinderen dan ook niet buiten spelen? En douche je dan ook de hele dag niet of trek je na het douchen een schone pyjama aan? De vragen zijn zeker niet vervelend of aanvallend bedoeld hoor, maar ik kan me er gewoon niets bij voorstellen...

Wij komen eigenlijk iedere dag wel buiten. Daarnaast heb ik echt iedere ochtend een douche nodig om wakker te worden, dus aankleden is daarna een logische stap. Ik moet wel bekennen dat ik wel eens een gemakkelijke (jogging)broek aantrek om op de bank te hangen, maar dat doe ik dan juist 's avonds als ik niet meer weg hoef. Ik denk dat ikme de hele dag duf zou voelen als ik me 's ochtends niet aankleed.

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier altijd aangekleed. Behalve als we ziek zijn zoals dit weekend dat ik het hele weekend heb geslapen onder een deken. dat doe ik echt niet in spijkerbroek met shirtje hahaha.

17. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Hier lopen de kids in pyjama/badjas of Spidermanpak en wij hebben een joggingsbroek en shirt/trui aan (hebben geen pyjama's). Later op de dag trekken we de gewone kleren aan en gaan we even naar buiten.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kleed me altijd aan. Dochter ook gewoon netjes.
    Man heeft nog wel eens de neiging om lekker een trainingsbroek aan te trekken.

Mrja als je dan onverwachts de deur uit wilt. Moet hij zich alsnog gehaast aankleden. :p
    Zoals vandaag

19. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ja, altijd. Op een vrije dag staan wij ook altijd vroeg op, ik kan niet eens meer uitslapen en begin altijd met opmaken en aankleden.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij kleden ons gewoon aan, inclusief haar netjes. Make-up doe ik nooit.

Deel Deze Pagina