Hele dag thuis.. aankleden ja of nee?

Discussion in 'De lounge' started by yasmine04, Feb 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Kleed jij je aan?

1. Ja, ik kleed me netjes aan incl. Haar en make up

2. Ja ik kleed mij aan maar mijn haar/ make up hoeft niet vandaag

3. Nee ik loop de hele dag in pyjama kinderen worden wel aangekleed

4. Nee iedereen loopt in pyjama

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Zoon loopt nu nog in zn pyjama, dochter heeft een prinsessenjurk aangetrokken en ik zit in mn joggingpak.

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Lekker een pyjama dag!!

3. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Meestal smorgens lekker lui..dan gaat dochterlief middagslaapje doen (soms lang soms kort) en daarna gaan we meestal aankleden en actief doen.. :)

4. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik heb geen eens een pyjama hihi, maar op zondag of als ik niets te doen heb (zit al een poosje in de ziekte wet) dan loop/zit ik in mijn joggingbroek met een shirt, zonder make up rond...

5. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Als ik de hele dag thuis ben ga ik altijd wel even wandelen ofzo, dus kleed me gewoon aan. Soms wel iets makkelijkers.
    Als mn man de hele dag thuis is draagt hij wel de hele dag een joggingbroek en een tshirt.

6. Sleepless

Sleepless Bekend lid

Jun 1, 2013
    892
    173
    43
    Female
    Brabant
    Ik heb geen pyama maar ik heb een paar lekkere losvallende broeken en die trek ik aan als ik thuis ben. Zelfs als ik van mijn werk thuis kom, kleed ik me eerst om in lekkere loszittende kleren, heerlijk. Het gebeurt zelden dat ik daar een hele dag in loop omdat we eigenlijk altijd wel een keer naar buiten gaan (we hebben echte doe kinderen die van buiten houden) maar als het een keer gebeurt dat we de hele dag binnen zijn, dan dragen we de hele dag lekker zittende kleren. Onze zoon draagt altijd jogingbroeken als hij niet naar school hoeft, vindt hij fijn. Vriend ook altijd makkelijke kleding als hij thuis is en niet hoeft te werken.

7. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,264
    25,721
    113
    Kinderen vragen regelmatig om een pyjamadag. Vind ik prima als het een lekkere regenachtige dag is. Bij mooi weer wil ik toch dat ze ook een frisse neus gaan halen, dus moeten ze aankleden. Maar dat mag dan best een joggingbroek zijn ofzo.
    Ik hou ook wel van een pyjamadag, maar kinderen krijgen vaak wel vriendinnetjes over de vloer en dat vind ik dan niet zo prettig haha. Dus ik ben eigenlijk altijd wel aangekleed. 's Avonds na het eten verwissel ik mijn spijkerbroek voor zo'n heerlijke comfi yogabroek en mijn bh gaat uit :D

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Was al bang dat ik de enige was 😉.
    Altijd kleding aan als ik uit bed kom

9. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

Jul 6, 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij douchen altijd na het onbijt en erna kleed ik de kinderen aan.
    Zelf trek ik als ik thuis ben een makkelijke slobber/joggingsbroek aan met shirt/trui. Haar doe ik altijd, makeup vaak dan niet.

10. Casara

Casara Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,263
    416
    83
    Vaak lekker in de pyjama.

11. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    We gaan sowieso altijd even naar buiten (al was het maar om de hond uit te laten).
    Nooit in pyjama dus, wel vaak in joggingbroek.

12. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Als we een thuis hang dag hebben dan doe ik een joggingbroek aan met een normaal shirt/trui/vest. Mijn haar kam ik en gaat in een knot. Make up laat ik achterwege.
    De jongste wil altijd haar pijama aan, op zo'n dag mag dat dan ook. Wel even douchen en een schone romper.
    Oudste doet vaak normale kleding aan, man een joggingbroek en shirt.
    Heerlijk om eens in de zoveel tijd een lui dagje te hebben.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Iedereen krijgt dan gewoon normale kleren aan. Geen joggingbroek ofzo, dat is om in te sporten ;)
    Doe vaak alleen m'n haar en make-up dan niet. Wel borstelen, maar niet in model brengen.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier alleen mn boxer, bh en een spagetti hemdje, zo loop ik altijd thuis. Wanneer ik het koud heb doe ik er een huisbroek en huissokken bij aan. Zodra ik ergens heen geweest ben en thuis kom gaan mijn kleren uit, ik vind dat prettig.

Mijn haren doe ik als ik echt de hele dag thuis ben ook niet, meestal blijft het zitten in een soort van knot zitten zoals ik uit de douche gekomen ben.

De jongste word smorgens wel netjes aangekleed, de oudste 3 kleden zichzelf aan zodra ze uit bed/uit de douche komen. Oh en mijn man heeft thuis wel altijd gewoon zijn spijkerbroek/overhemd aan.

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,866
    5,104
    113
    Wij gaan elke dag wel even naar buiten, dus dan gewoon normale kleding. Ook geen joggingbroek. Make-up doe ik dan niet en haar wel.

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Wij slapen niet in pyjama maar alleen ondergoed. Ik slaap als ik het koud heb wel eens in een shirt/broek.
    Als wij een 'pyjamadag' hebben dan trekken we zodra we uit bed komen lekker een trainingsbroek aan en een trui. Soms douchen we direct en soms pas savondslaat. En inderdaad zonder bh/make up /lenzen etc.
    Als we dan alsnog naar buiten gaan is het afhankelijk van de activiteit. Gaan we naar de stad/winkels/ op visite dan kleden we ons aan(spijkerbroek/jurkje)
    Gaan we alleen naar buiten om te wandelen of naar het bos te gaan dan houden we gerust trainingsbroek aan.

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Hier dragen de kinderen eigenlijk altijd een joggingbroek en t-shirt/longsleeve als we thuis zijn. Ik meestal een legging/jogging broek met truitje. Gaan we toch de deur uit dan kleden we even om.

Na school ook joggingbroek en t-shirt/longsleeve voor de kinderen. Oudste draagt overdag schooluniform en jongste meestal wel een jogging/losse broek om naar nursery te gaan. Ze zijn daar echt veel buiten dus liever makkelijke kleding (en niet te duur ivm vlekken die er soms niet meer uitgaan).

Vandaag allemaal joggingbroek en longsleeve. Man en ik zijn niet lekker dus ik heb zelfs geen bh aan, zit totaal niet makkelijk dan.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik kleed me altijd aan haar make up alles elke dag loopt nooit hele dag in pyjama.
    Ik moet elke dag naar buiten wordt anders zo loom binnen krijg daar gewoon hoofdpijn van.

19. Marchella

Marchella Niet meer actief

Lekker heel de dag in pyjama.. I love it!
    Bij het uit bed komen even gezicht opfrissen, tanden poetsen, haren borstelen en schoon ondergoed aan. That's it..
    Einde van de middag lekker douchen. De rest van de week "moet" er al zoveel dat een niks moet, alles mag dagje in de week gewoon een relaxed feestje is.

20. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Wij gaan sowieso altijd wel naar buiten, ook op lapswanzen-dagen. De hond wil ook uit en koffie drinken bij mijn zus (bijvoorbeeld) doe ik in mijn lapswanzkleren (net te grote donkergrijze tweedbroek en een sweater). Haar op een knotje, alleen een beetje mascara of niets.
    Dochter mag het zelf weten, onesie, jogging, jurkje.... maar niet heel de dag in pyjama.

Share This Page