Heerlijk luie dagen, ik ga wel douchen maar wel stuk later en daarna joggingpak aan. Mijn zoon loopt gerust de hele dag in zijn boxershort met ochtendjas. Ik kan echt genieten van zulke dagen.
Wij gaan altijd wel even naar buiten, en dat doe ik niet in mijn pyama ookal is het maar een klein rondje wandelen. Daarnaast komt mijn man uit een cultuur waarin het normaal is onaangekondigd op bezoek te komen. Ik kleed mij dus altijd aan ed.
Ik kleed me altijd aan, ook als ik ziek ben. Ik vind het niet fijn om in pyjama te lopen waar ik later in moet slapen. Ik trek wel mn joggingsbroek aan. Haren borstel ik uit maar mijn make-up blijft liggen.
Ik ga iedere dag douchen en kleed me daarna aan. Op een thuisblijfdag wel vaak in een gemakkelijke outfit.
Ik kleed de kinderen normaal altijd netjes aan. Heel toevallig vandaag even niet. Maar hij is met potty training bezig. Zelf kleed ik mij meestal ook aan. Tenzij ik buikpijn heb. Ik heb enkel spijkerbroeken.
Op een dag zoals deze waarbij we lekker thuis blijven mogen de kids zelf beslissen of ze zich aan kleden of niet. De oudste is toevallig buiten spelen dus die heeft zich ( logische ) aangekleed De jongste zit nog steeds in zijn pyama hahaha Zelf doe ik altijd mijn gewone kleren aan omdat ik het niet fijn vind in mijn pyama te lopen. Mijn haar en make up doe ik dan weer niet vandaag, geen zin in
Kleden ons altijd aan. Kids en ik soms wel lekker makkelijker, lekkere capuchon trui en simpele spijkerbroek. Make up doe ik meestal alleen als ik echt ergens heen ga tegenwoordig... Vroeger ging ik niet eens zonder make up naar de supermarkt .. das nu echt niet meer zo
Ik loop vandaag al de hele dag in me joggingsbroek met een makkelijk shirt. C word wel aangekleed. Pyjamadag hebben we hier af en toe als ik echt niet vooruit te branden ben.
Ik voel me echt vreselijk als ik later op de ochtend nog in pyjama ben. Laat staan de hele dag Mijn kinderen vinden het overigens heerlijk!
Ik kleed me altijd aan, maar dat is ook omdat ik naakt slaap Ik maak me niet op, maar dat doe ik normaal ook niet. Ik doe in het weekend iig niet veel anders dan op andere dagen.
Absoluut aankleden. Kan me niets voorstellen bij een pyjamadag en een joggingbroek is voor mij om in te sporten. Ook op de dag van mijn bevalling had ik smorgens ( met lichte weeën) mijn teennagels nog gelakt en gewoon mijn haar netjes gedaan en gewone kleding. Tijdens de daadwerkelijke bevalling een T-shirt, maar ook daarbij keek ik of het niet vloekte met mijn nagellak. In mijn kraamweek vrij snel gewone kleding maar direct al wel mijn haar en makeup( doe alleen altijd mascara en labello). Ik zou bijv nooit nooit naar mijn brievenbus in een ochtendjas kunnen lopen, geen haar op mijn hoofd! En ik woon voor Nederlandse begrippen, heel erg afgelegen in het buitengebied.
Op dagen dat we de deur niet uithoeven of ziek zijn trekken we pyjama uit en huispakken of onesie aan ofzo..
Kleed me altijd aan en doe m'n haar. Opmaken doe ik niet altijd als ik thuis ben/vrij ben. Dochter kleed ik altijd aan. Vanaf kleins af aan al een hekel aan de hele dag in pyama lopen 😕 geen idee waarom.
Oh hier soms wel s heerlijk een chill dagje incl chill kleding ( word dan meestal of pyama of een lekkere joggingbroek en trui
Hier toevallig een luie zondag: Zoontje vroeg vanmorgen of we ergens heen gingen vandaag en dat was niet het geval, toen vroeg hij of hij een pyjamadag mocht houden en dat mocht, hij heeft daar ook mee in de tuin gespeeld. Ik heb geen pyjama maar heb wel een huisbroek en trui aan gedaan waar ik in principe niet mee over straat ga en heb niet veel aan haar en make-up gedaan...man kleed zich wel altijd aan.
Ik draag alleen make up met een feestje. Dus dat doe ik bijna nooit. Mn haar is elke dag of los of in een losse staart, en het maakt dan niks uit of ik een pyama dag heb of niet. De handeling doe ik elke dag. Kleding is vaak gewoon normaal. Maar ik draag standaard van die stoffen broeken vaak dus ja. Zit altijd lekker makkelijk en comfortabel. Een echte pyama dag doen wij niet aanm
ik heb ja incl haar en make-up maar het verschilt per dag. Soms ben ik ma flodder en soms zie ik er tip top uit. Is mede afhankelijk van mijn stemming
Ik lees een paar keer dat joggingbroeken zijn om in te sporten. Persoonlijk zou ik dat dus nooit doen, daar heb ik sportleggings voor. Joggingsbroeken/pakken vind ik juist heerlijk om in te chillen.