Hele dag thuis.. aankleden ja of nee?

Discussion in 'De lounge' started by yasmine04, Feb 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Kleed jij je aan?

1. Ja, ik kleed me netjes aan incl. Haar en make up

2. Ja ik kleed mij aan maar mijn haar/ make up hoeft niet vandaag

3. Nee ik loop de hele dag in pyjama kinderen worden wel aangekleed

4. Nee iedereen loopt in pyjama

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik kleed me altijd aan inclusief haar en make-Up
    Zelf vind ik dat heel belangrijk en voel ik me veeel beter

Mocht ik echt ziek zijn dan heb ik makkelijke kleren aan en verder geen poespas

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,628
    5,656
    113
    Heerlijk een pyama dag :) dochter kleed ik dan ook niet aan. Zo eens in de maand op zondag is dat zo ver als ik geen weekend dienst heb

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het gebeurt niet meer vaak dus als het eens kan hebben we lekker een pyjamadag, of jogging. Zit beiden even lekker.
    Echt heerlijk om je af en toe helemaal af te sluiten van de rest van de wereld

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Precies dit

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Als wij een 'pyjamadag' hebben doe ik bij de kinderen wel een schone pyjama aan na het douchen, voor het slapen. Ik vind dat ook niet fris om dan met dezelfde pyjama te gaan slapen.
    Bij en zelf slapen we alleen in ondergoed dus dan gaan de kleren gewoon in de was en de volgende ochtend trekken we weer wat schoons aan.
    En het is ook niet dagelijks, dus afentoe is het weleens lekker om niks te moeten.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik sport ook in sportleggings. Maar ik vind een joggingbroek gewoon geen gezicht en heb ze dan ook niet. Als je er dan al een aandoet zou ik dat alleen kunnen begrijpen als je gaat sporten.

7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Vandaag gezwommen en daarna de zolder uitgemest. Ik droeg een joggingbroek met shirtje. Wel gedoucht en haar geföhnd! Geen make up.

Kanttekening: ik ben wel zwanger. Als ik niet zwanger ben heb ik niet eens een joggingbroek haha. Dus dan kleed ik me aan.

8. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Dan lopen we allemaal in lekker zittende kleding! Piyama gaat wel uit bij mijn zoon! Lekkere joggingbroek en longsleeve en wij ook!

9. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

Jul 6, 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik draag graag joggingsbroeken van Brandy Melville of Boohoo en daar word het vaak onder loungewear verkocht. Deze onder andere, daar zou ik niet zou gauw in sporten, maar heerlijk thuis aan.

Ik doe vaak ook mijn spijkerbroek uit als ik thuis kom en doe zo een slobberbroek aan. Heerlijk.

http://https://www.brandymelvilleusa.com/clothing/eleanor-sweatpants-668-028ml.html

10. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

Feb 24, 2012
    1,286
    9
    38
    Female
    Ik ben altijd ten laatste rond 10u aangekleed. Ik voel me niet lekker in pyama overdag.
    Als ik thuis blijf, doe ik mijn haar, en simpele make up, niet uitgebreid.
    Dochter is ook altijd netjes gekleed.
    Mijn vriend ook.

11. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Ik doe het wel allemaal.. gewoonte eigenlijk. En vaak gaat na het avondeten lekker de joggingbroek aan :)

12. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

Jan 1, 2017
    3,316
    1,730
    113
    Ik heb gestemd dat ik me aankleed, dat is ook altijd zo want mijn dochter moet naar school en dan wil ik niet in mijn joggingsbroek aankomen.

Maar als ze vrij is of in de middag,trek ik ook regelmatig mn makkelijke broek weer aan hoor haha heerlijk!

13. Ahava

Ahava Fanatiek lid

May 27, 2011
    1,138
    201
    63
    Wij hebben echt nooit een dag dat we de hele dag thuis zijn...dus we kleden ons altijd aan! Alleen als iemand echt ziek is (lees: in bed), wordt er door diegene niet aangekleed, verder altijd, gelijk 's ochtends voor het ontbijt.

14. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

Jan 27, 2017
    740
    209
    43
    ik kleed mij altijd aan. ik word zo duf van de hele dag in pyjama rondlopen. Vreselijk. Make-up draag ik nooit maar mijn haren kam ik wel.

15. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik kleed mij aan, maar dan ga ik wel voor makkelijk zittende kleding. Graag wel bijpassend en geen allegaartje van oude troep. Zonder make-up en een simpele vlecht vind ik prima. Overigens een hele dag thuis zitten, doen wij nooit. Dat vind ik vreselijk. Ik ga minimaal de deur uit voor een flinke wandeling of om te sporten. Ik word zo sloom van de hele dag binnen zitten.

16. Emihan

Emihan Actief lid

Aug 18, 2015
    474
    68
    28
    Als wij de hele dag thuis zijn blijven de kinderen gewoon in hun pyjama lopen. Man en en ik trekken meestal iets comfortabels aan. Maak mij op zo'n dag ook nooit op en mijn haar zit meestal in een Tokkie knot. Heerlijk !

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Precies. Ik ga me juist ellendig voelen als ik me niet fatsoenlijk aankleed. Make-up heb ik niet altijd op, maar dat is meer omdat het beter is voor m'n huid, volgens mij. Ik ben overigens thuisblijfmoeder en ga vaak genoeg een dag niet echt de deur uit. Dus niet aankleden als er niets op de planning staat, is geen optie, vind ik dan.

18. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Hihi zo herkenbaar! Moe van de bevalling of niet. Ik moest direct gewone kleding aan en mijn haar netjes ;) en naar buiten in mijn ochtendjas... echt niet haha.

19. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Hier hetzelfde..

Heb net zitten denken of we ooit een dag hadden dat ik letterlijk de deur niet uit kom... nee dus :D

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Lekker, pyjamadagje! Vandaag zijn mijn man en mijn oudste wél aangekleed, omdat mijn man boodschappen ging doen en mijn oudste buiten ging spelen. Mijn jongste en ik bleven lekker in pyjama.

Share This Page