Hele dag thuis.. aankleden ja of nee?

Discussie in 'De lounge' gestart door yasmine04, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kleed jij je aan?

1. Ja, ik kleed me netjes aan incl. Haar en make up

2. Ja ik kleed mij aan maar mijn haar/ make up hoeft niet vandaag

3. Nee ik loop de hele dag in pyjama kinderen worden wel aangekleed

4. Nee iedereen loopt in pyjama

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Het gebeurt heel weinig, maar als het een keer kan: pyamadag!! :D

In de praktijk (buiten ziekte-dagen van één of meer kids om) misschien wel één of twee keer per jaar. Zo vaak kan het niet.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wij krijgen zo vaak onverwacht bezoek dus ja wel aankleden. Maar wel later dan normaal:)

3. heerlijk pyjama dag.
    als we vrij zijn lekker douchen en daarna pyjama/huispak aan heerlijk!
    vaak Netflix en 's avonds eten bestellen
    dat doen we ongeveer 1x per maand

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Op zondag trekken We vaak onze joggingpak aan. Zoonlief blijft vaak in pyjama en dochter trekt dan en prinsessenjurk (of 20) uit de verkleedbak.
    Ik heb niet eens de moeite genomen een beha aan te trekken. Heerlijk relaxt! Meestal als We thuiskomen uit werk doen We ook al gelijk onze joggingbroek aan en als de Kids savonds op bed liggen ook onze megatruien.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Op mijn vrije dagen en na mijn werk trek ik makkelijke kleding aan. Dus een lekker zittende trui en een joggingbroek. Kinderen zitten op zondag vaak in hun pyama of ook een joggingbroek of onesis. Doe verder niks aan m'n haar. Zal me wordt wezen. Make-up draag ik niet dus dat is makkelijk.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Waarom? Joggingbroeken zitten lekker en je bent thuis. Niemand die het ziet. En dan nog, doe gewoon de deur open in joggingbroek of ga gerust buiten staan met de hond. Gelukkig maak ik me niet druk over wat de buitenwereld van me denkt. Dan heb je geen leven meer. Sportleggings daarintegen vindt ik persoonlijk geen gezicht. Begrijp überhaupt niet dat iemand die dingen draagt, ook niet tijdens het sporten:)

7. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ja ik kleed me aan. Maar wel mn huispak :p

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik kleed mijn kinderen altijd aan. Als we nergens naartoe hoeven draag ik graag een joggingbroek met een hoodie. Haar doe ik meestal in een staart en make up draag ik niet.
    Mijn man loopt doordeweek elke dag in zijn werk kleren. Op zondag draagt hij wel een spijkerbroek met een simpel t-shirt. Joggingbroeken heeft hij niet.

Vandaag trouwens niet weggeweest en ik heb wel gewone kleren aan gehad.

9. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Nu ik al in ziektewet zit heb ik vaak als ik hele dag thuis ben en niks op planning heb staan een trainingsbroek aan en een basic shirt. Vind sonde om ingoede kleding te zweten enz als ik op bank lig/zit of aan het poetsen ben. Maar zodra ik weet dat iemand langs komt of ik ga boodschappen doen oid. Dan gewoon normale kleding en zelfs make up

10. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Je kunt het toch ook gewoon voor jezelf niet fijn vinden om in een joggingbroek te lopen of de hele dag je pyjama aan te hebben?

Ik vind het voor mezelf niet prettig, niet voor de buitenwereld maar gewoon omdat ik me lekkerder voel wanneer ik " gewone" kleding aan heb, mijn haar gefatsoeneerd etc. Ook als ik heel de dag niemand zie.

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Heerlijk pyjamadag. Gebeurd niet heel vaak maar soms hoort het erbij.
    Als kind al samen met mn mama, lekker luieren, slapen, leuk filmpje kijken en makkelijk eten. Nu doe ik dat soms samen met dochter, maar dan is het zo slecht weer dat ik echt niet naar buiten wil, of ik ben ziek.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik slaap in alleen een onderbroek dus lijkt me wel handig om iets aan te trekken... pas heeft de middelste een hele ochtend in z'n pyjama gelopen maar normaliter zijn ook alle kinderen aangekleed op zo'n dag. Zoals eerder al door iemand gezegd, kinderen spelen bijna elke dag wel even buiten.

13. jupke

jupke Niet meer actief

Het komt eigenlijk nooit voor dat ik de hele dag niks heb.

Maar vandaag was een dag die ik eens in het jaar heb. Vandaag geen kinderen. Hoef echt de deur iet uit en niemand komt langs.

En heb de hele dag in pyjama gezeten. Daar had ik nou echt zin in.

Maar moet wel zeggen dat ik nog steeds net zo bezig ben geweest als anders

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

eigenlijk komt het nooit voor dat we echt de deur niet uithoeven, maar dan kleden wij ons wel laat aan. Kinderen blijven weleens een dagje in pyama, als we dan naar opa gaan mogen ze die aanhouden in de auto...;s avonds dan wel weer een schone aan uiteraard.

Maar dat late aankleden is nu ook wel afgelopen, aangezien ik vandaag een hond heb geërfd :) En die moet er natuurlijk wel op tijd uit.

15. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Op dat soort dagen loopt iedereen hier in huis in een onesie.Maar dat soort dagen zijn zeldzaam hier.

16. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    De afgelopen weken heb ik schrikbarend vaak in ondergoed en tshirt rondgelopen :D
    Allemaal dankzij de kapotte verwarming die niet dicht kon waardoor het hier in huis tropisch warm was...
    In de zomer loop ik binnen vaak in een flodderjurkje en ondergoed. Ook vanwege de warmte, (woonkamer op het zuiden, 3 hoog en volle zon erop) ik kan me wel 4x per dag omkleden door het zweten. Maar als er normale temperaturen heersen kleed ik me wel gewoon aan.
    Ik ben eigenlijk altijd thuis, meestal sta ik op, haal mijn zoon uit bed, schone luier, wassen en gelijk schone kleding aan bij hem. Daarna geef ik hem ontbijt, Neem mijn medicatie in en dan kleed ik me aan. En dan rust ik uit van het opstaan met een bakkie koffie of thee :)

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Niet zo snel conclusies trekken he ;) Het gaat mij namelijk absoluut niet om de buitenwereld. IK vind het geen gezicht, voel mij absoluut niet prettig in een joggingbroek of trainingspak. Wat de buitenwereld daar van vind zal mij een worst wezen. Prima dat ze lekker zitten, maar een spijkerbroek of kousen zitten ook lekker en persoonlijk vind IK een trainingspak/joggingbroek altijd erg armoedig staan.

18. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wij kleden ons altijd aan.
    Op vrije dagen en in het weekend zijn we zeker om 8 uur in de kleren.
    Ik zou me er persoonlijk ook niet fijn bij voelen als er dan onverwachts iemand op de stoel staat.. en dat gebeurt hier nogal eens

19. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Als ik niet naar mijn werk hoef, kleed ik me wel gewoon aan. Moet sowieso over straat met de hond en dat durf ik niet in pyjama ;) Wel zijn het dan vaak oudere en lekker zittende kleren ivm veel wandelen, beetje rondscharrelen in de tuin, bankhangen, etc. En makeup doe ik meestal niet dan (maar ik doe ook al niet zo veel als ik wel ga werken). Haar borstelen doe ik altíjd, en ook de hele dag door ;)

Ik denk dat ik alleen een pyjamadag doe als ik zo ziek ben dat ik de hele dag in bed moet blijven liggen.... niks tegen pyjama's verder maar alleen in mijn pyjama lopen vind ik nogal koud?? Ga niet mijn kachel op 23 zetten omdat ik te lui ben om een trui aan te trekken :p

20. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik kleed me iedere dag gewoon aan en doe mijn haar. Make update gebruik ik eigenlijk niet dus dat dan weer niet. Maar komt ook omdat ik een hond hebben die naar buiten moet. Ik trek wel makkelijk een trainingsbroek ofzo aan.

Deel Deze Pagina