Hele dag thuis.. aankleden ja of nee?

Discussie in 'De lounge' gestart door yasmine04, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kleed jij je aan?

1. Ja, ik kleed me netjes aan incl. Haar en make up

2. Ja ik kleed mij aan maar mijn haar/ make up hoeft niet vandaag

3. Nee ik loop de hele dag in pyjama kinderen worden wel aangekleed

4. Nee iedereen loopt in pyjama

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Een jeans vind ik thuis eigenlijk absoluut niet goed zitten. Dat wringt toch tegen als je in de zetel kruipt? Of de bovenrand duwt in de buik...

Hier thuis dus wel vaker een joggingbroek. Pyjama de hele dag doe ik niet, al zou ik wel willen, omdat je altijd wel zal zien dat er net dan onverwacht iemand aan de deur staat...

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.816
    113
    Mee eens. Welke spijkerbroek ik ook aantrek, het zit nooit zo comfortabel als een joggingbroek. Ik kan er persoonlijk echt niet tegen en doe dan ook gelijk een joggingbroek aan bij thuiskomst.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.519
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik moet zeggen dat ik zelden een dag heb dat ik de deur niet uitkom.
    We hebben weleens van die "saaie" zondagen maar ik ga toch altijd wel even naar buiten.
    Ik draag bij een doorgaans binnen zitten dag dan wel gewoon lekker zittende kleding maar dan maak ik me soms ook niet op.
    De kinderen, vooral de oudste loopt toch doorgaans in zijn trainingspak in de weekenden haha.

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Ik kan me niet heugen dat er een dag is geweest dat ik de deur niet uitga. Misschien in een vakantie ofzo.
    Maar ik kleed me altijd aan. Mijn haren doe ik ook altijd netjes. Make-up gebruik ik alleen mascara, als ik écht de hele dag thuis ben doe ik dat niet op, maar als ik mezelf dan in de spiegel zie voel ik me toch wel kaal.
    Joggingbroeken heb ik niet, ik draag alleen maar spijkerbroeken. En als ik 's avonds op de bank wil kruipen, dan ga ik eerst douchen en trek mijn pyjama aan. Overdag zit ik eigenlijk nooit op de bank dus mis ik een joggingbroek ook niet echt :)

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Om eerlijk te zijn: ik heb niet eens een joggingbroek en ook geen pyjama. Zo gauw ik wakker wordt kleed ik mij dus altijd aan.

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Kleed me elke dag aan. Of ik nu de hele dag thuis ben of niet. Ook schoenen gaan aan.
    Ik wordt zo lamlendig als ik dat niet zou doen. Maar douche ook elke ochtend dus aankleding is dan zo gedaan.

Als ik ziek ben maat beneden heb ik me ook omgekleed. Alleen als ik in bed blijf de hele dag maar dat is uhmmm nooit.

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen... Ik zit in de zetel om de kleinste te voeden, om een boek te lezen, de krant te lezen, een spelletje met de oudste te spelen of boekjes te lezen, het middagjournaal te zien, de was op te plooien... Ik kan me niet voorstellen dat ik overdag thuis niet zou neerzitten :)

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik kleed me altijd aan. Nu met deze zwangerschap was ik erg misselijk en vermoeid, dus droeg ik van die zwangerschapssportbroeken van de H&M.

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Als ik thuis ben (of kom) trek ik altijd een joggingbroek aan. Ik zit bijna altijd in kleermakerszit en dat gaat niet zo fijn in een nette broek of jeans. Maar ik ga niet de deur uit in joggingbroek.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hebben jullie dan wel goed passende spijkerbroeken aan? Ik vind m'n spijkerbroeken dus wel heerlijk zitten, snijdt niet in m'n buik en kan prima in de kleermakerszit (of hoe dan ook) op de bank chillen.

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Jawel hoor maar daar zijn de jeans die ik draag niet voor gemaakt want dan past het niet meer bij het kruis ofzo en het zijn echt geen floddertjes (7 en Joe's). Ach misschien ligt het aan mijn figuur :D

12. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Dus alle vrouwelijke voetballers die in trainingspak over straat gaan om naar het voetballen te gaan vind jij er armoedig uitzien? 🤔 Apart..

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mannen in trainingspak vind ik net zo erg ;)

14. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat vraag ik mij ook af. Ik heb niet dagelijks een spijkerbroek aan, meestal rokje. Maar degenen die ik heb zitten hartstikke goed.

15. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik vind het helemaal niet fijn om de hele dag in pyjama te lopen. Dan voel ik me vies. Ik trek hem een enkele keer savonds al aan, maar de volgende ochtend kleed ik me altijd gewoon aan. Als ik erg ziek ben soms een joggingbroek oid, maar geen pyjama.

Als ik de hele dag thuis en onder mijn gezin ben dan laat ik make up, lenzen en haar wel eens voor wat het is.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Begon al te denken dat ik raar was haha. Hier ook vaak rokjes en jurkjes trouwens. Maar dat zit net zo lekker als een spijkerbroek. Ik denk toch dat als je kleding niet fijn zit je niet in de goede maat of een goed model loopt.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mijn spijkerbroeken zitten ook dusdanig dat ik er wel gewoon in kan ontspannen. Ik moet er ook niet aan denken om iets te dragen dat zo vervelend zit dat ik het thuis direct uit wil doen :) Ik draag overigens ook veel jurkjes, dus die zitten ook gewoon lekker. Het enige wat ik eigenlijk vaak graag wil uitdoen is mijn bh, maar zonder zit ook niet echt lekker.

18. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Het is wel degelijk het juiste model en de juiste maat. Maar ik draag geen stretch jeans. En als het niet mee rekt, dan kan je er toch niet comfortabel mee in kleermakerszit zitten? Toch niet zo comfortabel als in een losse broek. En met low waist zit ik in de zetel met mijn billen bloot. Met high waist duwt de bovenrand in mijn buik. Dat is vrij normaal, toch?

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb mn spijkerbroeken van ltb....die zitten echt zo lekker als den joggingbroek;)
    Die treggings van h&m zijn ook fijn, maar dan ben ik zo aan die band aan het hijsen;)

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik kleed me zeker altijd aan!
    Doe wel ff snel mn haar in een staart en geloof het dan wel.
    En zoals vandaag dat ik aan het verven ben, oude kleren aan en gaan.
    Moest even naar de ikea, ga me dan echt niet omkleden!

Ben dus wel erg makkelijk als ik thuis ben, maar zorg wel dat ik er fatsoenlijk uitzie.

Deel Deze Pagina