Douchen doe ik sowieso elke ochtend uitgebreid, óók op 'pyama dag' en de kinderen eveneens. Voelen wij ons allemaal veel prettiger bij, zo goor om de hele dag ongewassen rond te hangen. Echt in pyama lopen de hele dag die we dan schoon aantrekken na het douchen is hoogstens 2x per jaar, voor makkelijke kleding trek ik een fijne spijkerbroek aan en een shirt. 😊
Make-up heb ik niet (echt niks, nada, noppes) En begin zo'n dag vaak in pyjama maar ergens (tussen 11 en 4 ofzo) zal ik wel aankleden.
Ik blijf niet in mijn pyjama maar als ik zeker weet niet naar buiten te hoeven (naar de winkel ofzo) dan kan ik gerust een hele dag in een trainingsbroek/huispak en wijde trui zitten. Daarmee loop ik overigens wel over straat als dat even moet, en als ik dan toch per ongeluk naar de winkel om de hoek moet ga ik daar ook wel naartoe in die kleding.
Ik heb vandaag een pyamabroek-dag haha. Ik hoef de deur niet uit, voel me ontzettend moe en beroerd dus doe echt geen andere broek aan. Deze zit gewoon lekker. Natuurlijk heb ik me wel gewassen etc .
De ochtend heb ik meestal mijn joggingbroek en een wijde trui aan. Haren in een knot en geen make up. Kleine in een legging en truitje. Lekker ontbijten en even luiwammessen. Zoals nu lekker. Daarna douchen en dan aankleden. Als ik niks speciaals ga doen doe ik een beetje make up op. Alleen mascara. Anders wat meer. Mijn dochter heeft thuis graag een legging aan ipv spijkerbroek. Heb geen pyjama's voor haar maar allemaal leuke leggings en long sleeves. Dus voor haar is het pyjama maar ze ziet er wel gewoon net uit.
Ik zou eel eens een pyjama dag willen. Heerlijk. Maar ik heb 2 honden die er erg graag uit willen en om nou in me pyjama met hun te gaan wandelen. Tja haha
Zelfs nu ik ziek ben zit ik in mijn spijkerbroek dikke trui en in de make up op de bank.. Ik kleed me altihd aan. En onze dochter ook. Die heeft nog nooit een pyjama dag gehad..