Ik heb vanmorgen een test gedaan van Clear Blue en deze gaf aan dat ik zwanger ben. Maar de test bij de HAP vanmiddag gaf aan dat ik niet zwanger ben.. Welke klopt nu? nu heb ik namelijk nog geen zekerheid.
een urinetest. Ik was al geweest maar kon toen niet plassen. Potje meegekregen, kopje koffie gedronken, plasje eringedaan en er weer heen gegaan.
Jeetje dat is wel lastig ja. Was die van Clearblue een vroege test, 4 dagen voor de menstruatie of een gewone? Ik weet wel dat er sommige tests zijn die meer of minder hcg nodig hebben dan een andere test. Dus misschien ben je wel zwanger en was je hcg nog niet hoog genoeg voor de HAP-test of je bent niet zwanger en je had een fout-positieve test. Dat komt voor. Misschien kan je bij een weekendapotheek nog een paar tests halen als je het niet uithoudt tot dinsdag?
Lees net dat je relatie over is in je andere topic. Dat is wel een vervelende situatie. Ik zou nog een stapeltje tests gaan halen?
ja mijn relatie is afgelopen donderdag verbroken. Maar hij wilt wel samen ervoor gaan als ik echt zwanger ben. Daarom wil ik zo graag zekerheid..
Ik denk dat je pas zekerheid hebt als je de test over een paar dagen herhaalt met 2 verschillende testen. Anders zou ik het ook niet weten helaas.