Wat kan positiekleding lekker zitten...

Discussion in 'Zwangerschap' started by cathymoon, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cathymoon

cathymoon Actief lid

Apr 7, 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kreet van opluchting....Ik had zoveel last van mijn gewone broeken dat ik van het weekend op kop en oren op zolder mijn positiebroeken te voorschijn heb getoverd en ze zitten heerlijk eindelijk geen beknellend gevoel meer.... 10 weken eerder dan bij de eerste maar goed, ik kende het comfort dan ook al......:D

Maar helaas weten ze op mijn werk nog van niets dus rest van de week helaas nog weer even de gewone broeken aan.... en dat met de voorspelde temperaturen.....

Gewoon even uit nieuwsgierigheid....wie van de maatje meer dames heeft bij de tweede ook zo snel de positiemode uit de kast getrokken??

2. Marti

Marti Fanatiek lid

Apr 18, 2014
    2,385
    867
    113
    Ik heb normaal maat 46 en had ook al snel positiebroeken aan. Zowel bij de eerste (12 weken) als bij dit kindje (10 weken)
    Ook gewoon op mijn werk toen niemand het nog wist ;)

Het zit zo fijn! Alleen nu ben ik nog wel op zoek naar een 3 kwart positiebroek. Ik had er 1 gekocht maar die zit vreselijk... Kan nog 2 normale broeken aan. Heb ooit maat 50 gehad en zowaar komen die nu weer van pas :D

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Euh ik ben ze eigenlijk altijd blijven dragen de zwangerschapsbroeken ;)
    Zitten zo lekker :D en vond het zonde om ze niet meer aan te doen (stel je voor het lukt niet meer en dan een godsvermogen aan mooie broeken uitgegeven;))

Ik moet wel zeggen dat het gewone spijkerbroeken en een nette zwarte en groene broek zijn. Dus je ziet het aan de buitenkant niet zeg maar..

Dus ik zou zeggen: geniet er lekker van meid! geen knellende kleding meer!

4. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Vorige keer heb ik alleen voor de zomer twee positierokjes van spijkerstof en een spijkerbroek gehaald. Verder kon ik gewoon met maatje meer mijn eigen kleding aanhouden. Was ook niet echt aangekomen.
    vond de leggings niks, dus nu heb ik juist lage leggings, zoals die van h&m en ga die straks gewoon onder de buik dragen. Ik loop nu ongeveer een maand later dan bij mijn vorige zwangerschap dus ik ga de rokjes van de zomer maar weer even zoeken.
    Weet inderdaad nog wel hoe comfortabel het was :)

5. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    volgens mij heb ik rond 15 weken positie spijkerbroeken aangedaan, maar ik had ook al best snel een buik

6. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    dit is mijn eerste zwangerschap en heb vanaf week 9,5 al positie broeken aan... wat een opluchting!

7. lootje80

lootje80 Niet meer actief

ik heb dan geen maatje meer, ik heb maat 38. Maar ik heb al wel positiekleding aan. Ik ben bijna 9 weken zwanger van de eerste en loop al bijna 2 weken in positiekleding. Ik kreeg, op 1 na, mijn eigen broeken gewoon niet meer dicht....

8. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

May 1, 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook geen maatje meer...maar merkte meteen aan mijn vorige keizersnede wond dat de broeken echt pijn deden...
    Hier met 6 weken al positiebroek aan en nu met bijna 8 weken ook echt nodig!

Share This Page