Hele dag wel kunnen eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jinxx, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Hier ook hele dag trek in warm eten, kan gewoon wakker worden om 08.00 uur en zin hebben in pizza en patat. Eet liefst ochtend middag en avond warm!! Inmiddels 3,5 kg erbij pfff

2. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Het enige wat ik kan bedenken is je eten verdelen in kleinere beetjes en dan vaker eten als tip. Maar zelf doe ik dat eigenlijk niet echt. Ik eet nog steeds drie hoofdmaaltijden en over het algemeen hou ik mij wel aan de max. 3 tussendoortjes. Maar ik heb wel de neiging om lekkere dingen te eten. Ik heb wel zin in patat vaak of iets van muffins. En gisteravond toevallig nog een kroketje gegeten (jumjum maar wel slecht haha).

Bij mijn dochter heb ik ook flink gegeten en uiteindelijk nog niet belachelijk veel aangekomen. Zat maar 5kg boven gemiddelde wat je aankomt en na 2 maanden alles er weer af en zelfs onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap. Maar toen heb ik wel veel geluk gehad. Hopelijk lukt dat straks weer.

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.036
    113
    Veel hier dus in hetzelfde schuitje als ik ;) Voor deze week heb ik even de 'perfecte' oplossing want heb een buikgriep te pakken en kan echt helemaal niks binnen houden... Nee, gekkigheid, ik voel me ontzettend beroerd door het steeds moeten overgeven. Heb je net 13 weken misselijkheid door de zwangerschap achter de rug, krijg je dit. Maar goed, vandaag gelukkig weer wat neutrale dingen kunnen eten dus hoop dat het nu de goed kant op gaat :cool:

Deel Deze Pagina