Buik al bij 4-5 weken alsof 4mnd zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piccolina, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #1 piccolina, 26 jan 2015
    Laatst bewerkt: 26 jan 2015
    Herkent iemand dat?
    Is mijn 3e zwangerschap (2e tot 16wk). Eerste begon buik pas met 12wk groeien, 2e pas met 8 weken. Nu dus direct met 4 weken.
    Ik ben al 2kg bijna aangekomen terwijl ik eet zoals altijd niet extra meer of ongezonder. En buik enorm gewoon echt zoals 4 mnd zwanger niet minder. Hij is ook gewoon gespannen etc herken het dus als echt buik van baarmoeder en niet darmen. Hij is iets minder in ochtend niet zo boller maar is echt zwangerschapsbuik (vergeleek met mijn fotos is 4mnd buik ;/
    Had ook 1x keizersnede gehad schijnt dat daardoor groeit dat sneller maar toch... Darmen ook natuurlijk maar tis gewoon groot!

Wie kan mij geruststellen? Eerste zwangerschap had ik met 40wk echt te grote buik enorme leek tweeling verbaasde gyn zelfs (ik ben maar 162cm). Dochter geboren ook groot hoor. Had 20 kg aangekomen terwijl at ook vrij normaal. Maar goed dat kan allemaal buik en kg deerde trimester maar nu dus al zo grote buik?

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier idem dito met een sterretje :D
    Valt gewoon niet meer te verbergen, ziet er uit als een 16 a 18 weken buik!
    Bij m'n eerste was ik gigantisch, ook regelmatig de vraag gekregen of het geen 2ling was, zelfs door vk verwezen naar gyn op verdenking zwangerschap suiker. Ook ruim 25 kg aangekomen.
    M'n 2e ging ook hard, bij 10 weken al aan de positiebroeken.
    Merkte wel dat het begin hard ging, maar op een gegeven moment ook een beetje stil stond.
    Heb goede hoop dat dat nu weer gebeurt.

3. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Jup! Bij mij ook. Gigantische buik! Ik kon na posi test gelijk al zwangerschaps kleding aan. Ik ben nu zwanger van de derde dus ik denk dat t daar ook mee te maken heeft. En Agh ik ben zwanger dus ze mogen t zien ook! 😊

4. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hier ook. Bij de eerste al snel een buik maar bij de 2e nu ik deed de test en mn buik deed gelijk mee. :p

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dus ligt aan aantal zwangerschappen dan.
    Ja nou ik vind dat buik wel wat lastig soms bijv wilde ik tennisles trainer pas met 8wk zeggen of later zelfs maar dus bij precies 4wk vroeg hij hoe ver ben ik. Toen dan ik wow shit.
    Kan nu echt niet verbergen als ik ergens loop zelfs met winterjas aan mensen vragen hoe ver ben ik? Ook zo stomme vraag als ik ze 6wk zie ik grote ogen terug. Tja..
    Ik hoop maar dat hij stopt even met groeien anders ontplof ik haha

Het is gewoon leuk buik maar omdat ik miskraam had wil ik nu niet dat elk persoon weet dat ik net zwanger ben.. Erg confronterend

6. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook. Bleek zanger van een tweeling. Nu 13 weken en al enorme buik.

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Goh hoop ik toch niet... Ken geen enige tweeling of die dat had..zit niet in familie zoiezo is dus alleen als dar opgesplitst zich had..
    Laten we hopen van niet. Is super leuk lijk mij maar met kind 2.5 bij en trap die je moet lopen met wagen naar huis steeds is echt killing! Dan ben ik bang dat ik nooit meer buiten kom;)
    Nou ja zien we echo 5 februari ...

8. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Bij mij is het juist andersom. Ik ben nu in verwachting van de 3e en kon mijn eigen skinny jeans nog tot 15 weken aan. Bij de andere 2 kon dat al na een paar weken niet meer.

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Grappig zeg!
    Dus ook 3e zwangerschap maar dan juist bijna geen buik.
    Zat er veel jaren tussen? Ik heb natuurlijk zeg maar binnen 1 jaar al 2e keer zwanger en ervoor jaar terug en nog keizersnede dus misschien daarom ook?
    Ik heb van mijzelf iets kleine buikje maar sportte ook etc dus dat spieren erg slap zijn kan ik niet zeggen. Wel slapper dan 2 jaar terug dat wel. Die 58 kg nooit gehaald erna (60,5 startgewicht was nu)

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Bij 1e 2e en nu 3e zwangerschap ook weer gehad.

heb altijd een "buikje" gehad en denk dat je je buik ook laat hangen zodra je weet dat je zwanger bent ;)

Maar is dus in ieder geval niks ernstigs :D

11. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en je ziet het bij mij ook al. Het is mijn tweede zwangerschap maar bij mijn eerste zag je het ook 'al' met 15 weken. Ook redelijk vroeg dus voor een eerste kindje. Ik heb nu al de positiebroek aan (maar ook wel omdat het lekker zit dus geen problemen mee haha)

Deel Deze Pagina