Hoii damens, Wat het onderwerp al zegt LUKT Afbouwen NIET.. Mijn dochter is nu 4.5 maand ze kan nog niet draaien van rug naar buik maar probeert het wel.. Ligt meestal op z;n zij. Vanaf haar 2de week ligt ze ingebakerd. Tot haar 3de maand. Met haar 3de maand heb ik geprobeerd om haar af te bouwen ( slaapzak met lange mouw) overdag en s'nachts ging het goed tot haar 19 weken sprong. Ze heeft deze sprong al met 15 weken gehad. Door haar 19 weken sprong hebben we hele onrustige nachten gehad. Toen dacht ik misschien helpt inbakeren weer. Alleen s'nachts heb ik haar ingebakerd. Opzicht hielp dat wel. Maar nu is ze gevaarlijker geworden. Ze probeerd te draaien enz. Ik heb dus paar nachten geprobeerd niet te inbakeren maar LUKT niet. (weer met lange mouw). Als ik haar inbakeren hoor ik van 20.00 tot 08.00 niets van haar.. Maar zonder inbakeren is ze om de 2 uur wakker door haar handen.. Ze is echt heel erg bewegelijk. Handen onder de deken lukt niet want,ze haal het direct naar boven. Deken strak lukt niet, als ik ga kijken naar haar ligt ze al boven de deken Laten huilen lukt niet ze krijst de hele flat bijelkaar.. Ik wil haar niet inbakeren want, dan lig ik ook de hele nacht wakker ben bang dat ze draait Ik ben de raad gewoon kwijt. : : Heeft iemand tips/advies voor mij? Sorry voor het lange verhaal... Groetjes Hilal
Volgens mij kun je wel der in een slaapzak met mouwen doen en dan de mouwen aan de zijkant vd slaapzak vastmaken met 2 stikjes ofzo.. En dan zo afbouwen, steeds stukje losser doen de mouwen.
Wij zijn trouwens van de een op de andere dag gewoon gestopt en na wat onrustige dagen en nachten was t opeens over. Nu slaapt hij in een slaapzak puur omdat het een koukleuntje is.
Kijk anders eens naar de Puckababy mini.. dat is een opvolger van een inbakerzak. Wie weet is dat wat voor je kleintje