Ik heb een vraagje. Wie van jullie is na de bevallling van je man af gegaan. Tussen mij en me vriend botert het steeds slechter en ik iriteer me steeds meer aan hem. Het zal dan vandaag of morgen wel zo barsten dat we uit elkaar zijn. Mijn vraag is hoe gingen jullie hier mee om en wat moet je allemaal regelen? Liefs Fleur
Nou als je zeker weet dat je binnenkort je vriend dumpt,dan zou ik maar op papier laten zetten of je wilt dat hij je kind gaat erkennen ja/nee. Mocht je overlijden wie de kind krijgt(voor het geval je niet wilt dat hij dit krijgt) want anders krijgt hij automatisch de kleine. Op het internet rond kijken voor je bevalling,naar toeslagen en bedragen die je kunt krijgen als alleenstaande mama. Succ6
Wow Fleur1, dat is niet goed om te lezen dat het niet goed gaat tussen jouw en je partner. En dat ook nog nu je net weer zwanger bent. Ik weet in elk geval dat, mocht je niet getrouwd zijn, zaken rondom erkenning en ouderlijk gezag goed moet regelen. Met andere woorden wil je hem zeggenschap over je kids laten hebben? Wat betreft toeslagen en belastigen etc. kun je je het beste laten voorlichten bij de belastingdienst. Hoe is het nu met je?
jeetje fleur! ook ik schrikhiervan zoals je weet hou ik je altijd beetje in de gaten maar dacht datje een super relatie had! vervelend voor je en sterkte wat ook ik weet is dat je dingen rond de omgang van je kinderen goed moet regelen verder kan ik je ook geen raad geven zterkte ermee,
Helaas hier geen super relatie. Ik sta overal alleen voor en ik weet hij is van maandag tot vrijdag of zaterdag weg of 10 dagen . Maar zodra hij weer thuis is dan kijkt hij niet echt na mij en Daan om en vind hij het bijpraten in de kroeg belangrijker en het slapen op de bank leuker om wat met ons te ondernemen. Maar ja. Ik kom wel steeds meer bij het punt van ik ga weg en ik denk dat het ook echt niet lang meer duurt. Als ik aangeef dat ik me niet prettig voel in onze relatie gaat het weken lang goed en doet hij weer erg zijn best maar zodra het weer bij het punt komt van het allemaal weer verzaken dan heb ik zoiets moet ik nu alweer gaan lopen zeuren en doen.
jeetje fleur, en dat terwijl je net weer zwanger bent het is inderdaad nietl leuk dat je er alleen voor staat en dat hij de kroeg en bank gezelliger vind dan zijn gezin maar kun je misschien niet nog een keer aangeven hoe jou gevoelens in je relatie zijn en misschien kun je er bij zeggen dat het voor jou genoog geweest is en dat hij nog 1 keer de kans krijg tom zich te bewijsen als vader en vriend, ja ik probeer ook maar even met je mee te denken waarschijnlijk heb je al van alles gezegd en gedaan, meid denk er goed over na en als er wat is of je wilt je hart luchten of wat dan ook pb me maar.... sterkte!
Ik heb eindelijk via de tel wel een goed gesprek gehad met me vriend en we gaan er 100% voor om onze relatie te redden. Hij beloofd om niet meer naar de kroeg te gaan en direct naar huis te komen na zijn werk. en als hij nog 1 misstap maakt van het ongeintreseerd en het in de kroeg zitten doet dat hij dan maar ergens anders zijn slaap plekje moet gaan zoeken maar dat dat dan niet meer hier is en dat ik het allemaal wel aaleen ga doen zoals ik altijd al heb gedaan. Hij heeeft zitten huilen en zitten smeken maar daar word ik iet warm of koud meer van. eerst zien dan geloven. dit is echt zijn laatste kans. En er komt gewoon rust in me lijf na deze woorden
ja ik hooop ook dat alles goed komt! veel sterkte en succes en als er wat is horen e het wel! fijn he zon forum
Pffff, lastige situatie! Ben ook al bijna 5 jaar alleenstaande moeder van Myrna geweest, binnenkort gaan wij samenwone, ben ik niet meer alleen, maar voor mijn gevoel ben ik nog steeds alleenstaande moeder van Myrna. Achteraf was het ook beste keuze om uit elkaar te gaan met dr vader. Maar ik ben blij dat hij relatie wil redden, ik duim hard voor je dat goed zal komen, maar gebeurt wel vaker, 1 keer fout komt nooit meer goed........ Duimen en succes!