Ik maak het liefst alles schoon met bleek, maar moet er wel mee oppassen. Zelfs met ramen open krijg ik er last van. Was net wc grondig aan het boenen, maar bedacht me dat het eigenlijk helemaal niet gezond is tijdens de zwangerschap. Dus ik vraag me af, waar kan ik een mondkapje kopen? Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Mondkapje is echt niet nodig hoor. Je staat toch geen uuuuuren die schoonmaakmiddelen te inhaleren. Gewoon schoonmaken net als anders, krijgen jij of je baby niks van.
Nergens voor nodig. Gewoon de wc schoonmaken met bleek is niet schadelijk voor je ongeboren kind. Goed luchten is prettig. Denk eens na over benzine tanken, lopen in de stad, rookwalmen, BBQ... dit kan je kindje allemaal gewoon hebben! JIJ bent de beste filter die er is! (tegen sigarettenrook kan je alleen niet op!)
Zoek dan wel eentje speciaal voor gasdampen. Want de meeste (goedkopere) kapjes zijn meer voor stof, en laten bleeklucht gewoon door..
Eens met Deepfreeze. Een Mondkapje heeft niet zo veel zin. De lucht gaat er dwars door heen. Als je echt persee wilt (maar mi niet nodig), dan moet je speciale aanschaffen met (kool)filter of een echt gasmasker op...
ik maak echt werkelijk alles schoon met bleek dwijl er zelf mijn vloeren mee dus echt alles tafels maak ik der mee schoon en ben niet bepaald zuinig met het spul gebruik gemiddeld 6 flessen in de 1,5 2 weken en volgens me VK maakt het niks uit je huis gaat er zo lekker fris van ruiken en dat moet hier ook wel heb 2 hondjes lopen en wil geen hond kunnen ruiken. weetje wat ik nog lekkerdere vind ruiken schoonnat wasgoed! ooooohh hhhmmm heerlijk! wel met ariel gewassen anders niet!
6 flessen in 2 weken, is dat niet erg veel? Ok, dus ramen open laten is dan voldoende. Nou als het geen kwaad kan voor de baby dan ga ik me ook geen zorgen meer maken. Bedankt voor de reacties.