Iemand tips naast luuf, neusdruppels etc voor 1.5 jaar ? Ze slaapt gewoon niet door die hoestaanvallen
Misschien het bed ophogen aan de hoofdkant of een dikker kussen zodat ze wat rechter ligt? Thee met heeeeel veel honing drinken. Geen melk, melk maakt de slijm dikker volgens mij En verder heel veel drinken. Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Hier ook verkouden geweest met niezen en hoesten maar hij kon gelukkig wel nog slapen. Veel beterschap. Altijd sneu bij die huppelkes
Bedje ophogen en bij de apotheek even vragen om een hoestdrank die past bij de soort hoest. Als ze zichzelf wakker houden of hoesten, geef ik dat hier altijd, want enorm hoesten en oververmoeid raken is helemaal een slechte combi
Klinkt misschien heel gek, maar ik smeer Luuf onder de voetjes. Dan zijn de hoest aanvallen 's nachts een heel stuk minder. En de bekende in parten gesneden ui in het kamertje
Luuf onder de voeten en dan sokken aan. Hoofdeinde iets hoger leggen. Gesneden uien in de kamer leggen en bakjes water op de verwarming (lucht bevochtigen). Paracetamol voor het slapen gaan. Wij hebben nu druppels van VSM, weet niet hoe het heet maar het werkt prima.
Mijn zoontje is ook heel erg aan het hoesten. Ik heb nu voor hem van die druppeltjes van vsm gehaald. Deze werken erg goed en zijn gewoon homeopathisch..