Ik zie dat je kindje nog maar 1 maand oud is, dit zijn pukkeltjes wat komt door jouw hormonen wat zij nog bij zich heeft. Deze pukkeltjes zijn onschuldig en gaan vanzelf weer weg! R is ze net weer kwijt en heeft er ongeveer 2 weken last van gehad. Ik heb er niks aan gedaan..alleen laten drogen.
Dit had mijn zoon ook heel erg maar ook andere symptomen en hij heeft KMA. Zeg zeker niet dat zij het ook heeft misschien zijn het wel hormoonbultjes of eczeem maar zou toch langs de dokter gaan.
Ik mag zometeen komen... Jeetje het is ook alweer erger geworden.. Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Hopelijk toch hormoonbultjes
Hoi, Misschien ziet het er op de foto anders uit dan in het echt, maar ik vind de foto niet zo schokkend. Onze kleine meid had het ook zo "erg". Is na een paar weken vanzelf weggegaan.
Babyacne heeft mijn kleintje ook. Vorige week in zn hals wat nu helemaal verdwenen is. Sinds gister op zn wangen, ik doe er niks aan, gaat wel weer weg.
Avène. De babylijn of Xeracalm, beid zijn voor een droge huid. Er zijn een thermaalwater in dat een bewezen rustgevend effect heeft op de huid. Ikzelf heb de xeracalmlijn ivm eczeem en mijn dochter is er echt vanaf. Gebruik alleen nog de badolie. Je hebt badolie en creme en balsam (deze is sterker en beter dan de creme).
Het is echt baby acne volgens de dokter! Als het meer word en als het ook op haar lichaam gaat komen dan moet ik alles wassen met neutral en ook de verzorgingsproducten van neutral halen. Voor nu niks aan te doen maar ik kan wel bepanthen erop smeren volgens haar. Iemand daar ervaring mee? @sandana dankjewel voor de tips! Ik ga morgen kijken naar beide producten
Wij hebben er echt niks mee gedaan gaat vanzelf weg volgens mij komt het door de hormonen en is het niets ergs.
Ik heb geen ervaring met bepanthene bij babyacne, maar wel bij andere bultjes/vlekjes en wat die kleintjes allemaal nog meer krijgen....werkt prima!
De jongste had het ook zo erg. Daar smeerde ik inderdaad Bepanthen op. Was binnen een paar weken weg.