wie wil er nog meer wel een 3e kindje.... wij wel maar willen eerst de oudste op school hebben en de verbouwing wat verder hebben thuis zodat er genoeg tijd en geld is... wie twijfelt ook nog? ben benieuwd
ikkk ik had al eens op een blog gereageerd ik twijfel voor een 3de in ons hart is er nog een plekje maar weet niet of zo verstandig is finanieel moetten dan ook verbouwen enzo en ik moet me man overhalen voor hem is het zo wel goed heb nu inplanon ga morge afspraak maken voor te verwijderen maar dan ivm acne wat ik erdoor krijg volgens de dermatoloog en dan ga ik wel over een 3de kindje denken. mijn zoontje word 4 en dochterje word 1 dus vind nog wel wat snel hoe oud zijn jou kids
hey oke kan wel begrijpen zeker in een verbouwing en met werk ja is mischien ook wel belangrijk he pffff mijn zoontje word in aug 4 en me dochtertje in aug 1 en als ik een 3de wil zou liefs weer zn 3 jaar ertussen hebben maar dat heb je niet voor het plannen he ik heb maar zelden een wisprong heb bij me dochtertje gespoten om het op te wekken (lees als ik hem heb ben ik wel erg vruchtbaar voel hem zelfs dus hoef geen probleem te zijn) wat mij tegenhoud is mijn man die eigfenlijk wel goped vind zo en de kamer indeling in huis en zou het finanieel niet zwaar zijn?