Veel zwangeren in de familie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Miracle79, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Hebben jullie op het moment veel zwangeren in de familie?
    Ik ben op dit moment de 6e zwangere van al mijn schoonzussen!
    Vind het natuurlijk hartstikke leuk want ze groeien straks allemaal met elkaar op en dus genoeg neefjes en nichtjes op mee te spelen :)

2. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    wat leuk!

voor zover ik weet, ben ik op moment alleen;)
    van alle zussen en schoonzussen dan hè..

3. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Zes schoonzussen zwanger, dat is wel heel bijzonder! Zoveel schoonzussen heb ik niet eens :D

Een van mijn schoonzusjes is ook zwanger, ze is een maand voor mij uitgerekend. Maar wij zijn, voor zover ik weet, de enige twee. Het is wel een schoonzus waar ik niet zo heel veel mee heb (heb ook niets tegen haar hoor, er is gewoon geen klik), maar wie weet verandert dat als we straks kindjes van dezelfde leeftijd hebben.

En stiekem vind ik het ook wel fijn dat mijn schoonouders hun volle aandacht straks op hun eigen dochter kunnen richten en wij een beetje meer rust hebben ;)

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

De vrouw van mijn vader is over een paar weken uitgerekend. Verder niemand. Heb verder ook geen zwangeren in mijn omgeving. Lijkt me wel erg gezellig

5. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Tja het heeft z'n voor en nadelen haha zoveel vrouwen, zoveel hormonen :p

6. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik ben echt overal de eerste bij mij in e famillie zijn nog geen kinderen en bij mijn man ook niet. mijn beste vriendin is 10 weken na mij uitgeteld. das echt super.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja dat was hier ook zo, wij waren met ons 5en helaas was er 1 miskraam bij 3 zijn nu bevallen nu ik nog!
    ook veel vriendinnen en collega's van mijn man allemaal in dezelfde periode erg leuk allemaal!! heb nog 1 vriendin die nog niet zolang zwanger is ze is uitgerekend in december maar alle kleintjes komen of zijn al geboren in 2012

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ik ben als eerste uitgerekend, dan een weekje later mijn schoonzusje, dan begin januari mijn andere schoonzusje en midden januari vrienden...

en alle vier van de eerste!

9. OumNous

OumNous Lid

24 jul 2012
    12
    0
    0
    Van mijn vriendinnen zijn er (inclussief mezelf) 8 zwanger, en we wonen ook nog eens allemaal bij elkaar in de buurt. Allemaal ook bijna even ver.. Straks kunnen ze allemaal samen naar de zelfde klas haha..:p

10. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ook ik ben deze keer samen zwanger met mijn oudste schoonzus en bijzijn dochter met mijn jongste schoonzusje , nou zijn mijn zwangerschappen nooit zo,n feest ivm genetische afwijking en testen en gestress , dus ik hoop dat hier eind begin nov en midden maart de vlaggen ook weer uit mogen :)

Liefs Edith
    Mama van mees*&juultje

Deel Deze Pagina