hele erge eczeem :(

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door foreverfriend, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hallo
    ik ben vandaag 14 weken zwangr, ik voel me prima, geen klachten. Waar ik soms wel onzeker van wordt!
    Maar ja.
    Wat mijn probleem is, is het volgende:
    Ik heb constitutioneel eczeem, vooral op handen en armen, waar ik normaal gesproken hormoonzalf voor gebruik. Hydrocortison zalf.
    Maar dat gebruik ik sinds ik weet dat ik zwanger ben niet meer, met alle gevolgen van dien!
    Mijn eczeem is zo verergerd dat het bijna niet meer werkbaar voor me is. Ik ben verpleegkundige dus moet veel mn handen wassen....
    A.s vrijdag moet ik naar de verloskundige...maar zit nu dus al met dit probleem.
    Zal ik toch gaan smeren of?
    thnx

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi foreverfrend,

je bent vandaag naar de vk geweest toch? Die zal je dan wel verteld hebben dat je het mag gebruiken. Ik heb het opgezocht in mijn boek en het mag dus.

Groetjes Brigitte

3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    HI

ja ze had het ook opgezocht, ik mag het gebruiken. Maar niet dagelijks, voor de zekerheid. Ik zal de dermatoloog ook nog eens bellen om het te vragen. Maar dat is 3 jaar geleden dat ik daar ben geweest.
    Ik ga het vannacht gebruike, smeer mn huid heel dun in.
    Komt goed hopelijk!
    OOk bedankt voor je antwoord hoor..
    foreverfriend

Deel Deze Pagina