Pff, ik heb het even moeilijk. Mijn vorige zwschap is slecht afgelopen op 9 weken. Daar kwamen we met 10 weken achter. Ik moet eerlijk zeggen ik had toen heel weinig symptomen de gehele zwangerschap. Nu ik terug zwanger ben had ik er véél meer. Héél misselijk, pijnlijke borsten maar nu ben ik 9 weken en trekt het allemaal precies weer weg. Kan dat volgens jullie symptomen die komen en gaan. Ik let nu op alles spijtig genoeg. Wat ik wel voel is mijn buik die werkt maar dat voelt aan alsof ie aan't "uitrekken" is. Het is ook niet dat ik me plots op en top voel ben nog moe en nog vlagen van misselijkheid maar het is gewoon minder. Kan dit rond 9 weken minderen denken jullie? Het is niet hetzelfde gevoel als vorige keer want toen voelde ik me echt kiplekker maar ik ben zo bang dit vruchtje te verliezen dat ik al in paniek schrik bij een dagje dat ik me beter voel. Zoek een beetje geruststellende woorden... Echo laat nog eventjes op zich wachten. Heb overigens al wel een echo gehad twee weken geleden mét een mooi kloppend hartje.
Symptomen kunnen inderdaad van de één op de andere dag verdwijnen! Net zo goed als dat ze van de één op de andere dag kunnen verschijnen! Ik snap de angst en ongerustheid goed van je hoor maar ik denk dat dit alleen maar komt omdat het de vorige keer niet goed is gegaan. Maak je niet te druk want dit is natuurlijk ook niet goed voor de kleine in je buik! Succes!!!
ik heb ook de ene dag meer of minder kwaaltjes.ik ben dan ook meteen bang.maar ik denk dat dit normaal is en dat het gewoon goed gaat komen met ons..en als je het hartje al hebt zien kloppen dan is de kans heeeel klein dat het mis gaat.vorige keer is gewoon stomme pech geweest of een ongezond kindje.. nu komt het goed!
Ik hoop het zo. Ben een weekje goed ziek geweest. Veel kokhalzen enzo en dat is een beetje over. Nu is het af en toe nog een keer en mijn borsten blijven ook wel "pijn" doen.. De schrik zit erin. Maar ok, ik moet beseffen dat wat komt dat komt dan kan ik beter nu genieten van dat prutske in mijn buik. Trouwens het moet goedkomen want ik heb al een naam!!
je bent opzich al best ver joh! het hartje klopt al 3 weken en de kans op een miskraam is nog minder van 2 procent geloof ik..