Hoi, Ik heb PCOS ( ovuleer ook niet/zelden ) en ben in 2006 met behulp van hormonen ( Clomid en pregnyl ) zwanger geraakt van een prachtige dochter , die volgende maand 9 wordt. Ik slik al jaren geen pil meer. Normaliter wordt ik regelmatig ongesteld en heb dan ook minstens 3 dagen bloedverlies. Maar sinds 2 maanden bloed ( helder ) ik maar 1 dag en dan een beetje. Na een dag is het bloeden voorbij. Heb voorafgaand aan deze twee cyclussen een hele hevige cyclus gehad waarbij ik een week lang bloedde als een rund. Ik heb zelden zo`n hevige cyclus gehad. Heb wel eens cyclussen overgeslagen waarbij ik niet zwanger was , maar dan was er ook geen bloedverlies. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik vind het maar raar. Tevens ben ik bij vlagen misselijk ( vooral s`morgens tijdens/na het drinken eten ) en heb ik allerlei andere klachten ( puisten , emotioneel , pijnlijke borsten ) die kunnen duiden op een eventuele zwangerschap , maar die ik ook heb als ik ongesteld moet worden. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn al zegt mijn moeder dat de ' wonderen de wereld nog niet uit zijn '. Zij is nadat ze onvruchtbaar werd verklaard 3 keer spontaan zwanger geraakt.
Testen geeft uitsluitsel ik heb pco 6 jaar geen zs nu met behulp van medicatie zwanger geworden . Maar mijn zus is wel normaal zwanger geworden ondanks pco
Ik zou het ook zeggen waag een testje! Hier ook pcos, de eerste was na een jaar raak m.b.v. clomid en nu spontaan zwanger bij de eerste poging! Shock! Er is minder kans, maar onmogelijk is het zeker niet!