Gelijk zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mam1982, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 mam1982, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
    Hoi
    Ik heb in januarie een mk gehad, ik heb na twee week een test gedaan en nu was het zo goed als schoon eingelijk kon je niks zien. Nu vanmorgen getest en wat bleek een iniminiestreepje.
    Nu zou dit mischien nog wel een nawee kunnen zijn... ik ben beroerd en heb steeds een honger gevoel, en hartkloppingen! Wat moet ik nu denken wat zal het zijn? zwanger kan toch niet? Heb niet eens een cyclus gehad en mijn eisprong daar twijfel ik ook nog steeds over de tempratuur gaat steeds wat heen en weer
    Gr Mam1982

Hier de foto
    Bekijk bijlage 50174

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb 22 nov een miskraam gehad, op 19 dec heb ik weer positief getest,
    ik weet wel zeker dat ik op 9 dec mijn eisprong heb gehad omdat ik ovu-testen heb gebruikt,

ze zeggen dat je na een mk heel vruchtbaar bent, ik hoop voor je dat je weer zwanger bent.

3. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er nog een

Het is echt kijken ik heb ze nagekeken en ik kan ze niet echt weer zien op de foto maar wil hem toch even plaatsen
    Bekijk bijlage 50175

4. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he dat heb ik vaker gehoord ik zou het zo fijn vinden maar mijzelf gek maken met zwanger zijn is vreselijk maar het is allemaal zo vreemd, mijn ovutesten hebben deze maand niet veel gezegd iets verkleuring maar ze moeten net zo donker zijn als de controle streep helaas is dit nog niet gebeurt.

5. Popkoorn

misschien eens testen met 2 voor 5 van de kruidvat, dit zijn hele goede gevoelige testen.

en anders misschien even een bloedtest vragen aan de HA.

ik zie wel heeeeel lichtjes een streepje op de foto, ik duim voor je meid,

6. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. mam1982

mam1982 Lid

12 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd dat zal ik eens gaan doen, eens kijken of die test ook wat zegt moet er even voor rijden wel een half uur want wij wonen in een dorp met alleen een slecker en een een supermarkt.
    Bedankt voor het duimen het gaat vast helpen het duimen.

8. Popkoorn

ik hoop het heel erg voor je, laat je het even weten ?

9. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik ga ook voor je duimen ik heb 12 jan een vmk gehad en nu ook gelijk weer zwanger

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had 9 augustus een miskraam en precies 28 dagen later weer een mooie positieve test in handen en kijk mijn banner , dus het kan zeker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina