leuke ideeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door McGyver, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

zijn er mensen die nog leuke ideeen hebben om het je ouders, schoonouders, opa en oma te vertellen dat je zwanger bent?

xxx

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Als je even de zoek functie gebruikt, kun je wel iest vinden. Er zijn al veel topics over geweest.

3. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    wij hebben het is de vorm van een soort van oppasbon gedaan :)

zo zou je bijbv een tekst zoals deze kunnen doen

Mijn naam/geslacht weet ik nog niet, maar weet zeker dat als ik (maand waneer je bent uitgerekend) geboren word,
    Je al helemaal gek op me bent…
    Daarom schenk ik je deze oppasbon* en hoop ik dat ik een keer bij jou
    Mag komen logeren

Hierbij verklaar ik, de oppas, dat alles wat in mijn macht ligt gebruikt word voor
    Een zo veilig en plezierig mogelijk verblijf

Naam
    Datum
    reden

handtekening oppas handtekening papa en mama

*de bon is inleverbaar in overleg met mijn beide ouders en niet geldig in combinatie met andere
    Aanbiedingen en/of kortingsbonnen

En zo kan je er vele variaties opgeven..

zowel bij mijn moeder,broertje,schoonouders en schoonzusje viel dit erg in de smaak :)

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Wij hadden een taart laten maken bij hema .nl. Met een foto van de zwangerschapstest en daarbij de tekst Hoera.......wij zijn zwanger! Ik liet mijn moeder de taart snijden want ik had het zogenaamd druk. Die gezichten......geweldig!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij hebben ze een fles champagne gegeven. met daaraan twee spenen (i love opa en i love oma)

en aan onze zusjes een romper en daarop geschreven met een texielpen gefeliciteerd jullie worden oom en tante

gr kim

6. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Wij zijn uit eten gegaan met iedereen.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wij hadden iets lekkers mee voor bij de koffie/thee (had chocolaatjes gehaald roze en blauwe) en die in een mooi doosje gegeven....me schoonmoeder dee het doosje open...die blik..om nooit te vergeten! (me ma had het voor die tijd al geraden :rolleyes: )

8. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    wij hebben gewacht tot na de eerste echo en toen de dvd laten zien, dat was erg grappig!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nou vind ik het jammer dat ik dit niet eerder gelezen heb hahaha. Heb het gewoon vereld. Ook super altijd maar dit is allemaal wel erg leuk

10. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

wij hadden voor iedereen die we het vertelden kale beschuitjes ingepakt met een kaartje erbij waarop stond: 'de muisjes mogen jullie in .... (maand) komen halen'. Vond iedereen helemaal super.
    O ja, en voor onze ouders hadden we een EHBO (eerste hulp bij oppassen) mand gemaakt met daarin luiers, pakje, speentje, enz.

Jammer genoeg is het bij ons niet goed gegaan :( , dus de volgende keer moeten we weer wat nieuws bedenken, dus ik lees gezellig mee voor meer ideeen :D !

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Bij mijn zus en moeder liet ik mijn kleine nichtje van 2 de test zien. Bij mijn vader had ik op de achtergrond van mijn laptop een foto van de test met de tekst: lieve opa, kom je mij over 8 maanden knuffelen?
    En bij mijn schoonouders geef twee spenen met i love opa en i love oma :)

12. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Ik had onze ideeen trouwens hier vandaan:link verwijderd.

13. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik heb voor de opa's een slabbetje gehaald met daarop voor de allerliefste opa en voor de oma's een foto lijstje met daarin mn eerste echo foto

liefs ancie

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

bedankt voor jullie leuke ideeen

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik had mijn ouders uitgenodigt bij mijn schoonouders en de test ingepakt al kado mijn ma maakte m open en had eerst zoiets van wat moet ik met een zwangerschapstest en toen drong het door :)

Deel Deze Pagina