Hallo allemaal, Hoe snel groeide jullie borsten tijdens de zwangerschap? En moesten jullie hier een nieuwe BH voor aanschaffen en wat voor een BH neem je dan? Zit nu zelf op 7 weken en 4 dagen. Me borsten voelen aan als meloenen en ook heb ik het idee dat mijn BH's te klein gaan woren en niet lekker meer zitten. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik zit nog lang niet waar jij zit, en ik puil ook uit mijn bh. Ik zit er zelf aan te denken om na de 1e echo (als mijn borsten het uithouden) een meegroei-bh te kopen. Ik heb er alleen geen lor verstand van hoe dat ding dan moet meegroeien. Ik ben ondanks de toename nogsteeds maar een ruime A cup (kom van een kleine A of AA!), en vind het fijn om 's avonds gewoon even geen bh aan te hebben.
Ik heb al sinds een paar dagen een zwangerschapsbh aan. Je borsten groeien meestal als eerste dus het is helemaal niet raar om nu al andere bh's aan te moeten. Voordeel van zwangerschapsbh's is dat die meerekken, anders blijf je nieuwe kopen. Dat groeien gaat namelijk nog wel even door.
Ben ook van plan om nieuwe bh's aan te schaffen na de eerste echo. Ze doen oentieglijk veel pijn en voor mijn gevoel zo groot als meloenen. De bh's die ik nu draag zitten al strakker en niet meer lekker. En zonder kan ik niet want elke beweging doet pijn, ik moet echt houvast hebben.
Volgens mij in elke lingeriewinkel wel. De mijne komen van Livera geloof ik (labeltje is verwassen ).
Ik heb mn eerste BH ook moeten kopen met 6wkn! De eerste heb ik bij de Hema gekocht omdat die maar €9,95 zijn kan je er niet echt een miskoop aan doen. Ze groeien nog wel ff door als het tegen zit Of je kan naar de H&M die zijn ook een beetje sexy en kosten ook niet heel erg veel..........maar vooral dat sexy vond ik erg belangrijk want de meeste positie BH's zijn niet om aan te zien
Hihihihi sloppyslayer nou wil ook wel het liefst sexy zwangerschaps bh's hoor en geen 'oma bh' zeg maar oh een tientje maar bij de hema, dat is goedkoop. Ik zal het onthouden, thanks sloppy...
10 euro is inderdaad niet veel. Toch maar even gaan kijken morgen. Zitten deze BH's ook wat strakker dan de normale BH's. Heb nu het gevoel dat als ik de trap afloop ze er bijna afvallen hihi. Stevigheid is dus geen overbodige luxe.